Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya & Neelofa Masih Berhubung, Keluar Bersama” – Fattah Amin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya & Neelofa Masih Berhubung, Keluar Bersama” – Fattah Amin

“Saya & Neelofa Masih Berhubung, Keluar Bersama” – Fattah Amin

fatah

Drama yang mencetuskan fenomena, Suri Hati Mr Pilot kini selesai ditayangkan. Drama ini benar-benar menaikkan nama Neelofa dan juga Fattah Amin.

Sehinggakan ramai peminat mahu mereka berdua bersama dan bercinta apatah lagi masing-masing masih single.

Dalam satu perkembangan terbaru, Fattah Amin akui masih berhubung dengan Neelofa. Mereka juga sering berhubung melalui panggilan telefon serta di laman sosial.

Ini jelas Fattah: (BHarian)

“Saya masih lagi berhubungan dengan Lofa dan kami rapat. Saya akui, kami juga keluar bersama-sama. Bulan depan juga kami akan akan terbang ke Brunei untuk menjayakan majlis bertemu peminat drama Suri Hati Mr Pilot. Saya bersyukur kerana walaupun drama ini sudah tamat, sambutan hangat masih berterusan,”

“Terima kasih kerana menyukai lakonan kami. Saya amat menghargainya. Kalau ditanya mengenai perkara lebih daripada itu, saya sendiri sukar untuk mengatakannya. Soal jodoh saya serahkan kepada Allah,”

Tentang jodoh dan percintaan, Fattah tidak mampu memberikan komen lanjut, cukup hanya menyerahkan soal jodoh kepada Yang Maha Esa menentukannya. -PENMERAHDOTCOM

The post “Saya & Neelofa Masih Berhubung, Keluar Bersama” – Fattah Amin appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.