Hi! Welcome Back and Stay Tune! Waze Memperkenalkan Fungsi Notifikasi Jalan Yang Ditutup Sebelum Pemanduan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Waze Memperkenalkan Fungsi Notifikasi Jalan Yang Ditutup Sebelum Pemanduan

Waze kerap menyelamatkan kami dari terperangkap di dalam kesesakan lalu lintas. Ia turut memudahkan kami melakukan perancangan pemanduan dengan lebih bijak. Tetapi sistem Waze masih belum sempurna kerana penutupan jalan yang berlaku perlu dilaporkan oleh pengguna terlebih dahulu. Oleh itu mereka memperkenalkan sistem notifkasi yang memberitahu pengguna penutupan jalan raya sebelum pemanduan dilakukan.

 
Waze bekerjasama dengan beberapa agensi tertentu bagi memberitahu penutupan jalan beberapa hari lebih awal. Notifikasi akan terpapar pada lock screen dan juga apabila aplikasi dilancarkan pertama kali. Mereka akan bekerjasama dengan 20 rakan kongsi mereka di Amerika, Eropah dan Asia bagi mempercepatkan proses notifkasi ini. Di masa hadapan jalan yang ditutup kerana acara marathon, konsert dan demo jalanan tidak akan lagi mengejutkan anda.





Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aRYgW8

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.