Hi! Welcome Back and Stay Tune! Identiti Sebenar Faizi, Lelaki Jambu Yang Sebarkan Perbualan Syafiq Kyle Merayu Di Instagram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Identiti Sebenar Faizi, Lelaki Jambu Yang Sebarkan Perbualan Syafiq Kyle Merayu Di Instagram

Industri hiburan tanahair telah dikejutkan dengan kontroversi yang melanda Syafiq Kyle, apabila satu rakaman panggilan video beliau tersebar di internet. Penyebaran video yang didakwa mirip naib juara Hero Remaja 2011/2012 di media sosial hangat diperkatakan.

Lelaki yang dikenali sebagai Faizi telah menyebarkan screenshot perbualannya dengan pelakon drama Nur itu di Instagram miliknya. Gambar-gambar yang telah dimuatnaik melihatkan seolah-olah Syafiq Kyle sedang merayu kepada Faizi supaya memadamkan video-video lucah yang telah dimuatnaik oleh pelakon kacak itu.

Sekejap sahaja, perkongsian Faizi kemudiannya menjadi tular, khususnya para peminat Kyle yang telah tampil mempertahankan artis kegemaran mereka itu. Tidak lama selepas itu, perkongsian itu dipadamkan setelah mendapat kecaman netizen yang menganggap tindakan itu boleh membuka aib Kyle pada orang ramai.

Ramai yang tertanya-tanya dan membuat spekulasi berkenaan, siapakah sebenarnya lelaki jambu yang dikenali sebagai Faizi ini. Ramai berpendapat Faizi merupakan seorang lelaki gay yang mahukan perhatian orang ramai.

Menurut mStar, foto-foto yang dikongsi di laman akaun tersebut bukanlah milik Faizi sebaliknya adalah foto individu lain yang berasal dari Filipina.

Lelaki ‘Faiz’ ini dikenali sebagai Rhenzo Lanuzo, merupakan seorang jurujual acara yang bekerja di sebuah kelab malam di Manila, Filipina.

Tidak dapat diketahui motif sebenar pemilik akaun palsu ini menyebarkan video dan perbualan-perbualan palsu di Instagramnya. Tambah pemilik akaun palsu ini, beliau masih memiliki dua buah video di dalam simpannya yang masih belum lagi disebarkan.

Sehingga ini, tiada sebarang kenyataan dikeluarkan ataupun tindakan oleh pelakon drama bersiri Nur ini melainkan dari mendiamkan diri.

Sumber: mStar

The post Identiti Sebenar Faizi, Lelaki Jambu Yang Sebarkan Perbualan Syafiq Kyle Merayu Di Instagram appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2LKP2eX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.