Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mathpix Untuk iPhone Membolehkan Anda Mengimbas Masalah Matematik Dan Mendapatkan Penyelesaian Untuknya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mathpix Untuk iPhone Membolehkan Anda Mengimbas Masalah Matematik Dan Mendapatkan Penyelesaian Untuknya

Bagi anda yang sering mempunyai masalah dalam penyelesaian matematik – terutamanya pelajar, kini salah satu aplikasi yang ingin membantu anda adalah Mathpix. Mathpix ditawarkan secara percuma untuk pengguna iPhone, dan memerlukan internet untuk beroperasi.

Melalui Mathpix, pengguna hanya perlu menggunakan kamera iPhone mereka dan merakamkan gambar masalah matematik yang ingin diselesaikan. Seterusnya, aplikasi ini akan mengimbas can memaparkan penyelesaian untuk masalah matematik berkenaan.

Mathpix

Buat masa ini, ia menyokong sejumlah masalah matematik, termasuk penyelesaian algebra, trigonometri, aritmetik, dan beberapa yang lain. Pembangunnya juga turut ingin menambah sokongan untuk matriks dan beberapa masalah lain pada kemaskii akan datang.

Bagi anda yang menggunakan telefon iPhone, boleh memuat-turun aplikasi ini secara percuma daripada AppStore hari ini.

Muat-Turun Mathpix untuk iPhone





Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1TlmTfO

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.