Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pemalam Adblock Plus Kini Boleh Dipasang Pada Microsoft Edge - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pemalam Adblock Plus Kini Boleh Dipasang Pada Microsoft Edge

Pada Windows 10 Anniversary Update, Microsoft telah membawakan sejumlah fungsi baru, dan salah satu yang diminati dan dinantikan ramai adalah sokongan pemalam pada pelayar web terbaru Microsoft, iaitu Microsoft Edge. Bersama-sama dengan pengenalannya, sejumlah pemalam telah tersedia, termasuk salah satunya adalah Adblock Plus.

Adblock Plus

Adblock Plus telah menawarkan pemalam mereka untuk mereka yang menguji Windows Insider sebelum ini, dan kini pengguna seluruh dunia turut boleh menggunakannya.

Bagi anda yang menggunakan Microsoft Edge, dan pada masa yang sama ingin mengurangkan paparan iklan-iklan yang menganggu pelayaran anda, anda boleh memasang pemalam Adblock Plus ini.

Buat masa ini, pemalam ini masih dikategorikan sebagai versi beta, dan belum versi akhir sepenuhnya. Apa pun, anda boleh gunakannya, dan mula menghalang iklan-iklan yang hadir pada web ketika pelayaran.

Muat-Turun Adblock Plus untuk Microsoft Edge






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2b0q6BK

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.