Hi! Welcome Back and Stay Tune! Valve Mengumumkan Steam Awards – Anugerah Pelbagai Kategori Untuk Permainan Di Steam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Valve Mengumumkan Steam Awards – Anugerah Pelbagai Kategori Untuk Permainan Di Steam

Steam merupakan salah satu platform permainan popular yang digunakan bukan sahaja di Windows, tetapi juga di Mac dan Linux. Terkini, dengan koleksi permainan yang sangat luas, Valve telah pun buat julung kalinya hadir dengan Steam Awards.

Steam Awards

Valve menyediakan sebanyak lapan kategori untuk dimenangi dan masing-masing hadir dengan nama unik tersendiri seperti “Just 5 More Minutes“, “I’m Not Crying, There’s Something In My Eye”, “I Thought This Game Was Cool Before It Won An Award” dan beberapa yang lain.

Pengguna boleh mencalonkan permainan kegemaran mereka dari Steam untuk setiap kategori berkenaan, dan pemenangnya dijangka akan diumumkan pada Disember kelak. Pengguna Steam juga akan menerima sebuah lencana khusus untuk proses pencalonan ini.

Layari : Steam Awards






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2g56ta7

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.