Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tiga beradik perempuan ditemui mati dalam keadaan menyayat hati dibuang ke dalam perigi usang selepas diperk0s2 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tiga beradik perempuan ditemui mati dalam keadaan menyayat hati dibuang ke dalam perigi usang selepas diperk0s2





Makanan Jadi Umpan Untuk Rogol Dan Bunuh 3 Beradik! – India : Tiga beradik perempuan berusia 11, sembilan dan enam tahun ditemui mati dalam keadaan menyayat hati apabila mayat mereka  di perkampungan Murmadi.

Mayat ketiga kanak-kanak itu hilang pada Hari Valentine dan hanya ditemui empat hari selepas itu.

Mereka hilang selepas pulang dari sekolah.

Datuk mereka percaya penjenayah telah menawarkan makanan kepada kanak-kanak itu sebagai umpan sebelum mereka dirogol dan dibunuh.

Bapa mereka meninggal dunia empat tahun lalu, menyebabkan ibunya terpaksa bekerja keras sebagai buruh demi untuk menyara anak-anak itu.

Susulan itu lima pasukan penyiasat telah dibentuk oleh polis bagi mengesan dalang yang terlibat dalam serangan seksual dan pembunuhan berkenaan.

Dalam masa sama, ganjaran sebanyak of 50,000 rupee turut ditawarkan kepada orang ramai sehingga tertangkapnya penjenayah tersebut.

Bagaimanapun penduduk di kampung berkenaan telah mengkrtitik polis kerana mendakwa pihak berkuasa cuba menutup kematian tersebut dengan mengklasifikasinya sebagai kemalangan.

Sementara itu, Ahli Parlimen Maharastra, Praful Patel, ketika melawat keluarga mangsa berjanji akan membantu keluarga tersebut daripada aspek kewangan.

“Sebagai bapa kepada tiga anak perempuan, apa yang berlaku ini amat menyedihkan.

Saya menggesa supaya siasatan kes ini dipercepatkan agar dalang yang bertanggungjawab dibawa ke muka pengadilan dengan segera,’’ katanya.

Pembunuha kejam ini berlaku beberapa bulan selepas seorang pelajar perubatan berusia 23 tahun dirogol dalam bas sebelum dicampak keluar dari kenderaan tersebut.

Mangsa meninggal dunia 13 hari selepas serangan berkenaan akibat kecederaan dalaman yang serius. – Webberita | Terkini via MyNewsHub



http://ift.tt/2q6RqVM




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakap Keli News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qIhvav

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.