Hi! Welcome Back and Stay Tune! KENAPA TREND TERKINI URUSAN JUAL-BELI ONLINE RAMAI GUNA SHOPEE ?? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

KENAPA TREND TERKINI URUSAN JUAL-BELI ONLINE RAMAI GUNA SHOPEE ??

Shopee Platform Terbaik 'Online Shopping'

Sekarang ini trend 'online shopping' semakin mendapat tempat dan menjadi pilihan popular terutama buat generasi muda. Zaman sekarang nak beli barang sungguh mudah hanya 'browse' website dan setelkan bayaran hanya di hujung jari sambil bersantai di rumah.

Tapi, anda pernah dengar tak ada juga platform yang bukan sahaja memudahkan urusan pembelian, malah proses untuk menjual juga sangat-sangat mudah? Yes, memang tiada yang lain kecuali Shopee!

Shopee ni apa sebenarnya?

Buat anda yang belum pernah dengar atau pernah dengar tetapi masih tak berapa jelas mengenai shopee, boleh baca sampai habis. Shopee adalah sebuah “marketplace” yang direka khas untuk pembeli dan penjual yang ingin menikmati transaksi yang pantas, lancar dan selamat.

Dengan adanya pula app Shopee, anda boleh tukarkan apa sahaja menjadi duit. Mungkin ada sesetengah barang yang anda anggap langsung tidak bernilai buat anda tapi diluar sana terdapat begitu ramai orang yang sedang mencarinya dan sanggup untuk membayar anda bagi mendapatkan barang tersebut. Dengan shopee, semuanya boleh.

Ramai yang kata transaksi di Shopee ni sangat selamat, betul ke?

Well, kalau anda seorang pembeli dan pembayaran yang anda lakukan akan “dijaga” oleh Shopee dahulu sehingga anda menerima produk anda, cukup selamat tak? Kalau anda seorang penjual pula, anda hanya akan menerima tempahan sebaik sahaja pelanggan anda bayar, selamat kan? Ia sangat-sangat selamat dan risikonya sangat rendah berbanding dengan platform lain.

Barang-barang yang terdapat di Shopee dijual pada harga yang sangat murah sekaligus meningkatkan lagi popularitinya. Shopee juga sangat mementingkan kualiti produk yang dijual di platformnya. Jadi, tak kisah samada anda adalah pembeli atau penjual, anda boleh berasa yakin dengan Shopee.

Disebabkan oleh kelebihan dan keistimewaan yang ada pada Shopee ini jugalah ramai yang telah berjaya menghasilkan pendapatan 4-5 angka dan juga lebih setiap bulan. “Trust” oleh pembeli terhadap Shopee merupakan diantara salah satu faktor penting yang memudahkan ramai penjual yang mempunyai teknik dan strategi yang tepat dapat mengaut keuntungan menerusi platform ini. Apa yang lebih menarik adalah teknik dan strategi luarbiasa ini sangat mudah untuk dipelajari dan anda boleh mendapatkan akses pada harga yang sangat-sangat berbaloi. Bayangkan jika anda dapat buat sales sehingga RM1000 setiap hari, apa perasaan anda?

Semuanya tidak lagi mustahil untuk anda menerusi Rahsia Shopee. Even newbie pun dah berjaya hasilkan pendapatan 4-5 angka setiap bulan, anda pun confirm-confirm boleh buat juga!

Ok. Sekian sahaja sharing untuk kali ini. Shopee… Platform terbaik untuk online shopping! 

https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages



Kenapa Jual Beli di shopee?

Shopee merupakan diantara platform online shopping yang terbaik dan menerima kunjungan daripada ramai pengguna setiap hari. Transaksi yang berlaku setiap hari juga sangat tinggi. Popularitinya juga semakin meningkat saban hari. Cuba tanya kawan-kawan atau ahli keluarga anda mengenai Shopee, paling kurang pun mesti pernah dengar mengenai Shopee.

Iklan promosi di media sosial juga terlalu banyak, ditambah pula dengan penajaan berskala besar oleh Shopee seperti penajaan Liga Malaysia, yang sekaligus menjadikan lebih ramai orang mula mengenali Shopee sebagai platform online shopping yang utama di Malaysia. Zaman sekarang ni terlalu ramai yang memilih untuk membeli secara online. Sebab tu kalau anda perhatikan di media sosial, anda jual jer apapun. Mesti akan ada orang yang berminat.

Tapi, Shopee ni lain sikit. Ia tak sama dengan platform online shopping yang lain yang menyebabkan orang ramai berjual beli.

 5 Sebab Kenapa Jual Beli di Shopee:

 1. Harga yang sangat murah dan berpatutan

Kalau anda cari barang yang sama di platform lain, anda akan lihat perbezaan harga yang sangat tinggi sehingga anda akan secara automatik terus beli di Shopee tanpa berfikir panjang.


 2. Terdapat ramai penjual yang menawarkan free shipping

Biasanya kos untuk shipping/pos ni yang membuatkan ramai pengguna tak jadi untuk meneruskan pembelian. Tapi, tidak di Shopee kerana terdapat ramai penjual yang menawarkan free shipping. Biasanya kalau dikenakan caj pun ramai yang masih beli sebab harga di Shopee dah sangat-sangat murah!


 3. Risiko untuk berjumpa dengan “scammer” adalah 0%

Jika di platform lain, anda pastinya pernah dengar mengenai kes dimana untuk membeli satu-satu barang dan COD (cash on delivery) anda perlu untuk bayar terlebih dahulu untuk lock barang, caj untuk COD dan sebagainya. Biasanya harga yang ditawarkan adalah sangat murah untuk memancing minat pembeli. Apa lagi, anda pun terus bank in dan akhirnya barang entah kemana dan duit anda pun lesap. Di Shopee, ada satu sistem yang akan memastikan anda selamat daripada scammer. Tengok point nombor 4.


4. Duit anda akan selamat didalam sistem Shopee sehingga anda menerima barang yang anda pesan

Sistem Shopee sangat berbeza dengan platform lain dimana jika anda melakukan pembayaran, Shopee akan “hold” dulu duit tersebut didalam sistem. Duit hanya akan diberikan kepada penjual sebaik sahaja anda mengesahkan penerimaan barang anda.


5. Proses “refund and return” yang boleh dilakukan jika anda menepati terma dan syarat

Jika di platform lain, sangat sukar untuk anda dapatkan semula refund jika barang yang diterima tidak berada didalam kondisi seperti yang sepatutnya. Tapi tidak di Shopee. Jika anda memenuhi terma dan syarat, proses ini akan dilakukan dengan sangat mudah dan pantas. Begitu juga untuk penjual. Biasanya pembeli akan “claim” barang rosak dan sebagainya tetapi apabila anda meminta mereka untuk memulangkan barang, mereka tak nak buat. Selaku penjual, anda pastinya bimbang jika pembeli menipu anda dan sebagainya. Jadi, proses “refund and return” merupakan satu situasi yang win-win buat pembeli dan juga penjual.

Banyak lagi sebab utama yang membuatkan ramai orang berjual beli di Shopee. Jika anda berjaya untuk kenalpasti dan menggunakan sebab-sebab tersebut sebaiknya, anda bukan sahaja mampu untuk menjual apa sahaja di Shoppe. Anda juga mempunyai potensi untuk menjana sehingga RM1000 sehari dengan menjual di Shopee.

Syaratnya mudah sahaja. Anda perlukan ilmu dan mentor yang betul. Nak dapatkan personal coaching mungkin anda perlu laburkan sehingga ribuan ringgit. Tapi, ada satu lagi cara untuk anda dapatkan ilmu dan mentor yang tepat pada kadar yang sangat-sangat berpatutan iaitu menerusi Rahsia Shopee.

Dalam panduan ini, anda akan dimasukkan kedalam group support yang akan membimbing anda sepanjang “journey” anda selaku seorang seller di Shopee. Anda juga akan diberikan akses kepada video tutorial untuk memudahkan lagi proses pembelajaran anda. So, better dapatkan akses kepada panduan Rahsia Shopee sekarang juga! 

 
https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

Kelebihan Shopee Berbanding Platform Lain!

Zaman sekarang ni, hampir semua orang memilih untuk membeli secara online. Bukan apa, dengan hanya “browse” website Shopee atau app Shopee, anda dapat lakukan jual beli dengan hanya klik dan lepak santai dirumah sahaja. Ada cara mudah, pasti kita akan pilih cara mudah kan?

Tak perlu lagi untuk keluar rumah, start enjin kereta, pergi dari satu kedai ke satu kedai untuk survey dan compare harga. Mudah kan dunia sekarang ni? Itu merupakan salah satu daripada kelebihan yang ada pada Shopee.

Kalau nak cerita mengenai kelebihan Shopee ni, memang banyak. Tapi dalam banyak-banyak kelebihan Shopee, ada satu yang memang akan buat semua orang rasa macam.. “WOW! Serius la?”

Kelebihan ni memang berjaya buatkan Shopee menjadi platform online shopping yang utama. Ia juga merupakan platform online shopping yang paling popular di Malaysia. Tapi, sebelum kelebihan yang satu ini diceritakan, apa kata kalau anda lihat kelebihan lain juga yang ada pada Shopee.

Shopee menawarkan berbagai produk pada harga yang sangat murah dan berpatutan. Hampir apa sahaja produk yang anda inginkan dapat ditemui disini. Ia juga sangat mudah buat pembeli dan penjual untuk melakukan transaksi kerana ia mempunyai sistem yang sangat mesra pengguna dan selamat untuk kedua-dua belah pihak.

Kelebihan yang paling menarik adalah sistemnya langsung “tidak mesra scammer”.

Sistem macam mana tu? Di Shopee, ia sangat berbeza dengan platform lain dimana jika anda melakukan pembayaran, Shopee akan “hold” dulu duit tersebut didalam sistem. Duit hanya akan diberikan kepada penjual sebaik sahaja anda mengesahkan penerimaan barang anda.

Selaku penjual juga, anda hanya akan menerima tempahan dan perlu melakukan penghantaran hanya selepas anda menerima bayaran daripada pelanggan.

Kebiasaannya modus operandi scammer adalah, anda perlu membayar sejumlah wang untuk lock barang terlebih dahulu dan barang yang ditawarkan adalah pada harga yang sangat rendah. Akhirnya barang pun tak dapat dan wang anda pun lesap. Disebabkan itulah Shopee telah menghasilkan sistem ini. Untuk mengelakkan scammer dari menganiaya pembeli.

Dengan sistem ini jugalah telah menyebabkan ramai yang merasakan jual beli di Shopee adalah lebih selamat berbanding dengan platform lain. Ia juga merupakan diantara sebab utama yang mampu membuat ramai penjual dapat menjana jualan sehingga RM1000 sehari.

Kalau anda berminat untuk tahu dengan lebih lanjut mengenai cara untuk berbisnes di Shopee, panduan Rahsia Shopee adalah yang terbaik dan sangat mesra pengguna.

Jika anda tidak pernah mempunyai pengalaman melakukan bisnes online atau berjual beli di Shopee sekalipun, anda akan di”guide” oleh mentor-mentor yang pakar menerusi group support khas buat mereka yang mendapatkan Rahsia Shopee sahaja sehingga anda berjaya. So, jangan tunggu lama-lama kalau anda nak cepat-cepat berjaya. 

 
https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

Shopee Berpotensi Jana RM1,000 Sehari!

Kalau dapat buat RM1000 sehari ni sama macam dapat buat RM30000 sebulan! Banyak sangat dah tu. Bayangkan kalau anda yang berjaya buat sebanyak tu? Mesti best kan?

Peluang ni sebenarnya sentiasa ada untuk anda. Cuma, kadang-kadang anda jadi tidak yakin dengan potensi yang dinyatakan. Tu benda biasa sebab kita semua akan ada rasa takut untuk mengambil risiko. Ia juga mungkin disebabkan oleh diri kita sendiri yang tidak tahu potensi sebenar yang ada pada sesebuah bisnes online.

Dengan Shopee, anda berpotensi untuk menghasilkan sebanyak yang telah disebutkan atau lebih. Ada banyak sebab yang mampu membuatkan anda berjaya buat duit dengan Shopee.


ANDA BOLEH JUAL APA SAHAJA DI SHOPEE

Anda memang boleh jual apa sahaja di Shopee, tapi tidak semua akan menghasilkan income yang banyak dan tidak semua akan laku keras. Ia bergantung kepada bagaimana anda melakukan kajian produk untuk mengenalpasti produk yang berpotensi tinggi.


SISTEM ANTI-SCAMMER SHOPEE

Sistem ini mungkin pada mulanya anda rasakan tidak memainkan peranan yang penting. Tapi anda tahu tak yang begitu ramai orang takut untuk melakukan jual beli secara online kerana risau di”scam”.

 

SISTEM PAYMENT YANG MESRA PENGGUNA

Biasanya ramai yang dah nak beli, tapi bila sampai di bahagian payment, banyak sangat step kena buat dan ada yang tak berapa jelas arahannya.

Rugi la untuk penjual kalau selalu jadi macam ni. Tapi tidak di Shopee. Semuanya sangat mesra pengguna dan sebab itulah ramai yang berjaya dengan menjual di Shopee.

 

MACAM MANA NAK BUAT DUIT DENGAN SHOPEE?

Sebenarnya, untuk berjaya ni bukan anda kena tengok orang lain buat dan berjaya, so anda pun akan berjaya.

Kebiasaannya yang berjaya ni adalah mereka yang ada ilmu, teknik dan juga mentor yang tepat. Ilmu dan teknik ni ramai yang kongsikan. Tapi anda tak tahu mana yang berkesan dan mana yang tak.

Tapi, kalau anda nak buat duit dengan Shopee, ada satu panduan yang ada ketiga-tiga perkara yang disebutkan diatas.

Anda akan dapat ilmu yang banyak.

Anda akan dapat teknik yang luarbiasa keberkesanannya.

Yang paling best, anda akan dapat mentor yang super-friendly dan sangat membantu.

Panduan yang dimaksudkan adalah Rahsia Shopee. Panduan ni sekarang sedang hangat di pasaran dan harganya sangat-sangat berpatutan dengan nilai yang ditawarkan.

Cumanya, ada juga desas desus yang panduan ini mungkin akan dinaikkan harganya untuk menjaga kualiti support yang akan diberikan nanti. So, better dapatkan sekarang. Risau anda akan terlepas peluang untuk buat RM1000 sehari dengan Shopee!

 

https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

Pantang Larang Shopee - Jangan Sesakali Langgar!


Di Shopee, ada pantang larangnya yang tersendiri. Pantang larang atau peraturan sebegini sangat penting untuk memastikan platform ini dapat terus berjalan dan berfungsi dengan baik serta tidak melanggar sebarang akta.

Polisi Barang Terlarang

Memang di Shopee anda boleh jual apa sahaja. Tetapi, ada beberapa perkara yang anda tidak boleh jual disini.

Jika difikirkan logik akal sekalipun, memang tidak patut sekiranya anda terfikir dan menjual barang-barang yang bakal dinyatakan ini.

Tapi, lebih baik sekiranya anda baca, hadam dan faham kesemuanya yang terdapat didalam polisi ini.

1. Pelanggaran Terma dan Syarat Polisi Barang Terlarang

Bagi setiap pelanggaran polisi, anda berkemungkinan besar dikenakan tindakan berikut

  • Segala listing anda akan di”delete”

  • Anda akan disekat beberapa hak atau “features” untuk akaun anda

  • Akaun anda akan digantung atau ditamatkan

  • Tindakan undang-undang

 

2. Senarai Barang Terlarang

 Produk berasaskan haiwan dan hidupan liar

  • Artifak dan barang antik

  • Wang dan cop palsu

  • Kad kredit dan debit

  • Sebarang jenis wang termasuklah wang digital

  • Dadah dan ubat-ubatan

  • Peralatan komunikasi yang tidak didaftar dengan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia dan peralatan elektronik yang sama seperti TV descrambler, pengesan radar, pengawal signal trafik, alat pengesan panggilan dan alat perakam panggilan

  • Barang yang disekat

  • Senjata api dan senjata seperti semburan serbuk lada, replika, “stun gun” dan lain-lain

  • Makanan terlarang : Untuk keselamatan pengguna, penjual tidak dibenarkan untuk menjual sebarang makanan atau berkaitan dengan makanan seperti berikut:

    • Makanan yang mendakwa mampu untuk menyembuhkan dengan cara yang tidak masuk akal dan bertentangan dengan kajian kesihatan dan sains

    • Beracun atau berisiko untuk memberikan keracunan

    • Produk tenusu yang tidak dibasmi kuman

    • Cendawan liar

    • Makanan yang berisiko untuk membahayakan kesihatan

  • Barang-barang yang berkaitan dengan kerajaan atau polis seperti pakaian seragam dan juga lencana

  • Anggota badan dan organ manusia

  • Alatan untuk “lock-pick”

  • Tiket loteri

  • Racun serangga

  • Mesin slot

  • Saham

  • Tobacco atau yang berkaitan dengan tobacco

  • Bahan-bahan cetak, buku, filem, video dan permainan video yang tidak mematuhi undang-undang percetakan dan penerbitan

  • Barang curi

  • Barang yang tidak dilabel dengan betul

 

Banyak sebenarnya barang-barang yang dilarang di Shopee. Sebelum anda menjual, sangatlah digalakkan untuk anda melihat dahulu senarai ini supaya anda tidak akan dikenakan sebarang tindakan daripada pihak Shopee mahupun pihak berkuasa.

Kalau anda tahu apa yang tak boleh dijual tapi tak tahu apa yang terbaik untuk dijual, anda tak akan mampu untuk menjana pendapatan sebanyak mungkin dengan Shopee.

Jadi, cara yang terbaik adalah dapatkan panduan Rahsia Shopee.

Dengan Rahsia Shopee:

  • Anda tak akan terlanggar sebarang peraturan

  • Anda tidak akan meletakkan diri anda dalam masalah

  • Anda akan memaksimumkan potensi anda untuk berjaya

  • Anda akan kurang membuat kesilapan

  • Anda berpeluang untuk mendapat bimbingan daripada pakar dan banyak lagi

Penting untuk anda dapatkan panduan dan bimbingan yang betul jika anda benar-benar mahu berjaya. Jadi, better anda dapatkan panduan ini sekarang juga!

 
https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

 Masalah Yang Melanda Peniaga FB Dan Alternatif Yang Ada?

Berniaga di Facebook mampu untuk memberikan keuntungan yang sangat besar. Hal ini kerana produk anda mampu untuk dilihat oleh jutaan pengguna Facebook jika anda menggunakan cara dan teknik yang betul.

Anda bukan sahaja mampu untuk menyasarkan prospek di Malaysia, anda juga berpotensi besar untuk menyasarkan prospek yang berada di luar negara!

Namun, masih ada banyak masalah yang sering dialami oleh peniaga di Facebook. Malah ada diantara masalah ini yang menyebabkan ramai peniaga untuk “give up” dengan bisnes online!

Antara masalah yang sering dialami oleh peniaga di Facebook:

  • Algorithm di Facebook Ads yang kerap berubah

    • Masa yang diperlukan untuk menguasai aspek teknikal FB Ads memakan masa yang agak lama.

    • Kadang-kadang anda baru sahaja faham dan cuba untuk mengaplikasikan kefahaman anda, algorithm di Facebook berubah lagi!

  • Banyak komen “PM” berbanding beli

    • Bagi anda yang mempelajari teknik untuk menviralkan post dan iklan anda, anda pastinya akan berdepan dengan situasi dimana ramai yang komen dan anda selaku penjual, pastinya ingin membalas kesemua komen tersebut. Antara komen yang paling banyak diterima adalah “PM”.

    • Apa yang menyedihkan adalah apabila anda dah PM, prospek anda cuma diam membisu sahaja.

  • Kena bina kredibiliti dan “trust”

    • Untuk meningkatkan peratusan jualan anda, anda perlu mempunyai page yang mempunyai kredibiliti yang tinggi.

    • Untuk meningkatkan kredibiliti ini, ia memakan masa yang agak lama dan memerlukan anda mempunyai idea dan strategi yang agak “power”

    • Anda perlu dapatkan likers page yang ramai untuk mendapatkan “trust” daripada prospek anda

  • Pelanggan minta diskaun

    • Disebabkan anda perlu untuk berinteraksi dengan pelanggan menerusi sebarang bentuk “messenger”, peratusan untuk pelanggan meminta diskaun sebaik sahaja anda menyatakan harga adalah sangat tinggi.

    • Diskaun pula bukan sedikit yang diminta.

    • Anda sendiri pun dah untung ciput. Kalau minta diskaun sahaja ok lagi.

    • Ada juga pelanggan yang minta diskaun dan free shipping/pos.

  • Pelanggan minta produk yang dah kehabisan stok

    • Ini merupakan salah satu dari masalah utama yang sering ditimpa peniaga di FB.

    • Bila pelanggan minta untuk beli produk dan anda kehabisan stok, ia akan menyebabkan pelanggan anda lari daripada anda.

 

Banyak lagi sebenarnya masalah yang dialami oleh peniaga di Facebook. Namun, jika mereka menggunakan platform Shopee, akan tiada lagi masalah sebegini.

Di Shopee, anda tidak akan mengalami masalah tersebut kerana:

  • Tempahan hanya diterima apabila pelanggan melakukan bayaran sahaja

  • Pelanggan yang bersetuju dengan harga dan kos shipping yang anda tawarkan akan terus beli. Manakala bagi yang tidak bersetuju, anda tak perlu pening-pening nak “negotiate” harga.

  • Kredibiliti dan “trust” hanya memerlukan anda mendapatkan review positif sahaja. Anda boleh mendapatkannya dengan meminta pelanggan anda untuk meninggalkan review setelah selesai urusniaga antara anda dan pelanggan anda.

  • Stok yang tinggal akan dipaparkan kepada pelanggan anda jadi mereka akan bertindak dengan lebih cepat sebelum kehabisan stok.

Banyak lagi cara untuk anda tingkatkan jualan di Shopee. Antara cara terbaik adalah dengan mempunyai mentor yang hebat dan tepat untuk membimbing anda.

Panduan Rahsia Shopee merupakan diantara panduan terbaik yang anda boleh dapatkan kerana anda bukan sahaja akan mendapat akses kepada video tutorial, malah anda akan turut dimasukkan kedalam group support.

Didalam group support ini anda akan dibimbing oleh mentor-mentor yang sangat luarbiasa hebatnya untuk membantu anda berjaya dengan Shopee.

Jadi, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan panduan ini sekarang juga. Risau tak lama lagi harga akan dinaikkan sebab nak jaga kualiti support yang akan diberikan nanti.

https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

 Beza Shopee Dengan Marketplace Lain

Jika dilakukan perbandingan diantara Shopee dan marketplace lain, ternyata Shopee telah jauh meninggalkan pesaingnya. Berdasarkan kajian, Shopee mendahului sebagai app mobile shopping terbaik.

Kajian ini adalah berdasarkan kepada penggunaannya di Asia Tenggara. Kawasan ini merupakan kawasan dimana penduduknya lebih gemar mendapatkan maklumat atau membeli belah dengan menggunakan telefon pintar.

Dalam hal ini, ternyata Shopee bukanlah saingan platform-platform lain yang menawarkan ciri-ciri dan konsep shopping online yang sama.

Apa yang membuatkan Shopee ni istimewa?

Ciri Anti-scam Tahap Tinggi

    • Dengan menggunakan konsep pembeli membayar dan Shopee akan “hold” dahulu duit tersebut sebelum diberikan kepada penjual sehinggalah barang telah tiba ke destinasi pembeli, menjadikan Shopee lebih diyakini serta selamat daripada “scammer”

    • Penjual juga dapat mengelakkan diri mereka dari menanggung kerugian kerana terdapat sesetengah pembeli yang meminta barang dipos terlebih dahulu sebelum mereka bayar.

  • Banyak Gambar Dapat Diupload Untuk 1 produk

    • Gambar yang menarik akan menyebabkan orang tertarik

    • Gambar dapat diambil dari segenap sudut supaya prospek anda mendapat gambaran yang jelas mengenai produk anda

  • Mempunyai Mobile App

    • Memudahkan urusan pembelian

    • Dapat diakses dimana-mana dan pada bila-bila masa

    • Sesuai dengan kecenderungan rakyat Malaysia yang lebih mengutamakan penggunaan telefon pintar berbanding laptop, pc dan sebagainya

  • Harga Produk Yang Dijual Adalah Murah

    • Jika anda bandingkan dengan platform lain, anda akan nampak perbezaan harga yang ketara

    • Pembeli juga suka dengan tawaran kebanyakan penjual yang menawarkan free shipping

  • Interface Yang Sangat Mudah Difahami

    • Anda kena faham yang manusia ni tak sukakan keadaan yang “complicated”

    • Arahan perlulah jelas supaya pengguna tahu dimana nak membeli, dimana nak menjual, dimana nak dapatkan maklumat, dimana nak lakukan pembayaran dan lain-lain

    • Ternyata dengan Shopee, anda akan rasa sangat-sangat mudah untuk melakukan semuanya

    • Ia secara tidak langsung telah meningkatkan jumlah penggunanya saban hari dan meningkatkan lagi peluang buat peniaga di Shopee untuk mengaut keuntungan

Kalau anda tahu apa kelebihan Shopee berbanding dengan marketplace lain tapi anda tak tahu macam mana nak manfaatkannya, tak rasa rugi ke? Nak tak kalau anda diberikan peluang untuk belajar Shopee dari basics sehinggalah anda mampu untuk buat sales RM1000 sehari?

Anda juga akan dimasukkan kedalam group support untuk dibimbing oleh mentor-mentor hebat yang dah berjaya menjana 4-5 angka dengan menggunakan Shopee.

Ada soalan atau anda tak faham apa-apa, mentor-mentor tersebut sedia untuk membimbing anda.

Kalau berminat, anda boleh dapatkan panduan Rahsia Shopee sekarang juga!


Siapa Yang Patut Dapatkan Rahsia Shopee?

Siapa yang tak nak kalau ada bisnes online sendiri yang mampu buat sales RM1000 sehari? Semua orang pasti nak walaupun sebelum ni tak pernah pun berbisnes online.

Siapa yang tak nak kalau semua ni boleh dicapai dengan bimbingan dan panduan daripada mentor-mentor yang power pada harga yang sangat berpatutan? Mesti semua nak!

Anda boleh dapatkan kesemuanya menerusi Rahsia Shopee!

Dengan mempraktikkan segala tips, panduan, teknik dan strategi yang diajar dalam panduan ini, anda akan dapat:

  • Bina online shop anda sendiri di Shopee

  • Berpotensi untuk menghasilkan RM1000 sehari

  • Belajar cara close sale tanpa menggunakan whatsapp

  • Jimat kos kerana anda tak perlu run iklan FB Ads

  • Jimat kos lagi kerana tak perlu run Google Adword

  • Trafik free ke online shop anda menerusi Shopee

  • Jimat masa anda kerana anda tak perlu lagi berbalas whatsapp

  • Cara mudah untuk anda close sale tanpa perlu copywriting

Rahsia Shopee sesuai untuk semua golongan. Tak kisah samada anda merupakan seorang suri rumah, student, pekerja yang nak side income atau sapa-sapa jer, anda boleh dapatkan panduan ini.

Anda boleh jer kalau tak nak dapatkan panduan ni. Tapi anda kena ready mental dan fizikal anda untuk:

  • Menjual berbulan lamanya tapi sales suam-suam kuku

  • Tersalah pilih produk dan kena tindakan undang-undang

  • Habis ribuan ringgit untuk buat iklan promosi di Shopee

  • Pelanggan tinggalkan feedback dan review negatif

  • Habis masa berbulan atau bertahun untuk jumpa formula terbaik untuk berniaga di Shopee

 

Lagi satu, apalah sangat pelaburan ilmu yang anda bayar untuk ilmu buat RM1000 sehari kan? Dapatkan panduan ni, hadam betul-betul apa yang dikongsikan, manfaatkan pengalaman mentor-mentor anda dan ready untuk “sibuk” kira duit masuk kedalam akaun anda.

So, amacam? Risau kalau anda lambat-lambat, harga akan naik lagi sebab kualiti support pun perlu dijaga. Makin ramai, makin susah untuk beri perhatian kepada semua. Kiranya nanti yang sanggup bayar mahal tu adalah individu yang memang betul-betul nak belajar dan berjaya.

Sementara masih ada peluang, better anda dapatkan Rahsia Shopee sekarang!


Peluang Terbaik Untuk Bertindak..Sekarang!!

Nak dapat info lanjut Rahsia Shopee Klik gambar bawah ?

 


https://zyanonlinemarketing.onpay.my/order/form/shopee/mukahpages

"Do what you love and the money will follow"

 

 


 

 


 

Mimi Sabreena : Online Marketer 


 

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.