Hi! Welcome Back and Stay Tune! SoftBank Dilaporkan Ingin Membuat Pelaburan Baru Pada Grab – Sekitar $500 Juta - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SoftBank Dilaporkan Ingin Membuat Pelaburan Baru Pada Grab – Sekitar $500 Juta

SoftBank merupakan salah satu konglomerat yang melabur pada pelbagai syarikat teknologi seluruh dunia. Malah, mereka juga antara yang terawal melabur pada Grab pada 2014 yang lepas.

Terkini, menurut laporan Reuters, SoftBank dikatakan bakal membuat suntikan dana baru sebanyak $500 juta pada Grab. Suntikan dana ini dikatakan akan menjadi sebahagian daripada suntikan dana sebanyak $1 bilion yang sedang dihimpunkan oleh pihak Grab.

Ia boleh dikatakan agak pantas Grab mengumpulkan suntikan dana terbaru ini – memandangkan mereka baru sahaja menerima suntikan dana baru beberapa bulan lepas.

Suntikan dana terbaru ini dijangka akan digunakan untuk turut memperluaskan perkhidmatan Grab yang lain – termasuk dari segi penghantaran makanan GrabFood, kewangan, dan sebagainya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2QtTlwu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.