Hi! Welcome Back and Stay Tune! Johnson&Johnson Akui Produk Mandian Bayi Keluaran Mereka Mengandungi Bahan Penyebab Penyakit Kanser! Tolong SEBARKAN Kalau Sayang ANAK! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Johnson&Johnson Akui Produk Mandian Bayi Keluaran Mereka Mengandungi Bahan Penyebab Penyakit Kanser! Tolong SEBARKAN Kalau Sayang ANAK!

Johnson & Johnson Akhirnya Mengakui: Produk Bayi Kami Mengandungi Bahan-bahan Menyebabkan Kanser! : –

Formaldehid telah dikesan dalam produk-produk Johnson & Johnson. Kajian mencadangkan ia boleh menyebabkan kanser — dan ia dalam syampu bayi anda.

Yang kimia itu biasa digunakan sebagai seorang ejen awet semasa menyediakan satu mayat untuk pengebumian. Apa melakukan dalam produk-produk penggunaan pengguna, tanya awak? “Mengapa” tidak jelas tetapi bagaimana dengan quaternium-15. Ramuan ini mengeluarkan formaldehid, yang diketahui menyebabkan kulit, mata dan kejengkelan pernafasan. Ia juga ditambat kepada leukemia.

Berdasarkan penyelidikan baru, nampaknya ibu mandi anak-anak mereka dalam toksin! Ya, toksin. Iaitu, ia muncul bahawa Johnson & Johnson, produk asuhan bayi yang paling terkenal syarikat salah satu dunia, menggunakan bahan-bahan toksik dalam produk mereka. Maka, toksin-toksin ini membahayakan kulit bayi.

Kerana anda mungkin sudah tahu, sistem imun seorang kanak-kanak sangat halus. Dan, apabila mereka didedahkan kepada toksin, mereka boleh menikmati isu-isu kesihatan seumur hidup. Malah, produk oleh Johnson & Johnson mengganggu kulit budak itu dan menyerang keimunan mereka dengan menggalakkan gerak balas imun berlebihan.

Jadi, jika anda berlaku untuk menjadi seorang ibu yang menggunakan produk-produk ini, ambil satu melihat label. Anda akan menyaksikan berapa produk terdapat yang anda langsung tidak boleh mengumumkan tepat. Sebagai satu contoh, 1.4 dioksana ialah toksin utama hadir dalam produk-produk ini. Maka, Agensi Perlindungan Alam Sekitar bersangkutan ia dengan perengsaan kulit, sakit kepala, kelalian, kecederaan hati , dan pening.

Tambahan pula, quartenium-15 ialah satu karsinogen terkenal hadir dalam syampu bayi syarikat yang mana diketahui mengeluarkan formaldehid, satu berbahaya kimia perengsaan menyebabkan kulit yang mana sepanjang masa.

Sekarang, tuntutan syarikat yang mereka dalam satu proses membuang toksin-toksin yang berbahaya dari produk mereka. Sejak di negara-negara lain produk mereka bebas toksin, mengapa menunggu begitu lama untuk membuang mereka dari produk-produk AS juga?

Sehingga ini berlaku, kau patut cuba dan mencari lebih banyak produk semula jadi untuk anak anda. Contohnya, memilih jenama-jenama berikut: Lebah-lebah Burt, Aveeno, BabyGanics, Bayi California , dan Ranting Kecil.

Jika anda seronok membaca artikel ini dan mahu lihat lebih kepada ini satu, kami akan ditundukkan jika anda akan membantu kami menyebarkan berita dan berkongsi ia dengan rakan-rakan dan keluarga anda. Sertai kami dalam pencarian kami mempromosi maklumat berguna yang bebas kepada semua!

link video: (copy dan tonton di youtube)

https://youtu.be/Z6_86LddKwA

The post Johnson&Johnson Akui Produk Mandian Bayi Keluaran Mereka Mengandungi Bahan Penyebab Penyakit Kanser! Tolong SEBARKAN Kalau Sayang ANAK! appeared first on Kaki Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Kaki Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Pi5mo7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.