Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tahukah Anda Roti Expired Yang Tidak Habis Di Jual Akan Digunakan Semula - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tahukah Anda Roti Expired Yang Tidak Habis Di Jual Akan Digunakan Semula


Tahukah anda roti yang telah tamat tempoh atau expired akan di gunakan semula!

Korang tahu tak ke mana pergi roti yang dah tamat tarikh luput tu? haaa.. Kalau tak tahu, baca ni…

Di wilayah Bulacan di Filiphina, sebuah kilang  yang dipenuhi roti yang dah expired pelbagai rasa dan perisa. Para pekerja kilang seharian sibuk membuka plastik pembungkus roti masing-masing. Setelah dibuka, roti tersebut dikumpul menjadi satu. Tahukah anda apa yang dilakukan dengan roti-roti yang expired tu?

Ternyata roti tersebut kemudian akan dijual ke berbagai lokasi tempat pembiakan ikan dan dijadikan makanan ikan. Dibandingkan makanan khas ikan, harga roti-roti tamat tempoh ini jauh lebih murah.

Walaupun tidak layak untuk manusia, namun ternyata roti-roti tamat tempoh tersebut sangat bergizi untuk ikan. Ikan yang diberi makan roti-roti tamat tempoh ini membesar dengan sihat, memiliki tekstur daging yang baik, dan rasanya pun lazat.




✍ Sumber Pautan : ☕ dairishare

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2CBLdWI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.