Hi! Welcome Back and Stay Tune! Awas Sekarang Musim Equinok dan Cuaca panas di Malaysia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Awas Sekarang Musim Equinok dan Cuaca panas di Malaysia


Sejak kebelakangan ini, cuaca panas agak melampau dapat dirasai di seluruh Malaysia di mana suhu boleh mencecah sehingga 36 darjah celcius yang diakibatkan oleh fenomena El Nino. Menurut Jabatan Meteorologi, fenomena ini akan bermula pada bulan Mac  sehingga bulan Ogos dan ada kemungkinan besar membawa ke bulan September 2016.   
Disebabkan oleh cuaca panas yang melampau sedang melanda Malaysia ketika ini, pihak Corporate HSE & Security menyarankan beberapa garis panduan dan juga informasi berkaitan cuaca panas yang telah dikeluarkan oleh pihak Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk makluman semua.




No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.