Hi! Welcome Back and Stay Tune! Angry Birds Action Kini Boleh Dimuat-Turun Pengguna Seluruh Dunia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Angry Birds Action Kini Boleh Dimuat-Turun Pengguna Seluruh Dunia

Rovio merupakan salah satu penerbit dan pembangun permainan yang populer dengan genre Angry Birds. Beberapa variasi dan bentuk permainan Angry Birds telah terdapat di pasaran hari ini, dan paling terkini, Rovio telah menerbitkan permainan Angry Birds Action untuk semua pengguna seluruh dunia.
Permainan Angry Birds Action sebelum ini telah ditawarkan dibeberapa buah negara sebelum ini, dan dengan diterbitkan kepada semua pengguna, kini pengguna tempatan turut boleh memuat-turun dan memainkannya.
Angry Birds Action
Angry Birds Action menawarkan bentuk permainan seumpama pinball, dan seperti biasa, pelbagai tahap berbeza disediakan. Pihak Rovio turut menyertakan sokongan BirdCodes yang membolehkan anda mendapatkan akses kepada beberapa kandungan tambahan.
Bagi anda yang berminat, boleh memuat-turun permainan ini secara percuma dari Google Play Store atau Apple AppStore hari ini. Seperti permainan lain, ini juga hadir dengan sokongan pembelian-dalam-aplikasi.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/26G39Ya

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.