Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bercinta Dengan Aku Tapi Bertunang Dengan Wanita Lain. Luahan Gadis Ini Jadi VIRAL !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bercinta Dengan Aku Tapi Bertunang Dengan Wanita Lain. Luahan Gadis Ini Jadi VIRAL !!!

Bercinta Dengan Aku Tapi Bertunang Dengan Wanita Lain. Luahan Gadis Ini Jadi VIRAL !!! | Semalam trending di Twitter seorang gadis meluahkan perasaan kecewa dan sedihnya apabila teman lelakinya secara tiba-tiba bertunang dengan orang lain. Baju raya dah beli sama-sama siap satu color tetapi lain pula yang terjadi. Apa kes ni? Macam mimpi ngeri dah ni.

tun

Baca luahan gadis ni. Aduh, kasihan pula kami baca. Malang betul nasib..

Beli baju raya sama-sama last2..

1-1

Apa kau rasa?? Genab harini 5tahun6bulan aku dengan dia. Dia boleh tunang dengan orang lain. Pakai baju raya kitorang beli sama sama untuk majlis tunang dia. Tak gaduh tak apa. Elok datang Perlis amik aku. Sambut birthday sama-sama. Naik Genting terus sambut birthday dekat Seoul Garden Kuantan pulak. Beribu habis tapi dengan suka hati tunang dgn orang lain. Hanya sebab mak ayah anak anak merana. Macam novel macam cerita dulu dulu mak ayah carikan jodoh orang kampung.

‘Alangkah bagusnya aku tak kenal dia..’

4-671x445

Aku ingat story macam ni dah pupus. Apa salah aku Allah hukum sekejam ni? Baru semalam mak ayah kakak semua plan nak beraya rumah dia dekat Kelantan. Tapi pagi tadi tiba tiba cancel. Rupanya ada hikmah, ada majlis pertunangan dekat sana. Ahlik jenis lurus bendul. Ikut ja apa family dia nak. Janji kahwin je sebab umur dah 27tahun. Boleh kan aku taknak delete apa apa gambar kitorang dalam insta? Biarlah kenangan terindah menjadi kenangan terindah. Since form3 sampai aku masuk U dia jaga aku. Dari ada motor sampai ada kereta. 4tahun kenal baru bawak jumpa family masing2. Alangkah bagusnya kalau aku tak pernah kenal Ahlik.?

Sumber: Twitter

P.S. 1 – Baru Masuk Islam.. Respons Majikannya Buat Dr Zakir Naik PILU !!!
P.S. 2 – Wartawan The Star Dedah BAHAYA Minum Dari Mesin Air Layan Diri Yang Ramai TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Kahwin Suami ALIM Di Depan. Rupa-rupanya Malam Itu Suami Saya Sanggup Kunci Pintu Kerana…….
P.S. 4 – Isu D’Herbs KFA… Ini Luahan Warga Pokok Sena Yang Buat Ramai Tumpang SEDIH !!!
P.S. 5 – PANAS….Inilah Pendedahan TERBARU DS Mukhriz Mahathir Tentang Isu 2.6b Yang Buat Ramai Ahli UMNO TERKEJUT !!!

The post Bercinta Dengan Aku Tapi Bertunang Dengan Wanita Lain. Luahan Gadis Ini Jadi VIRAL !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/29yeODq
Berita sensasi lagi viral bersama semasaviral.com

href="

"_blank"> Jangan Terlepas Pandang! Klik Gambar! untuk Info Seterusnya...

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.