Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Dijangka Memperkenalkan Versi Baru Aplikasi Skype Untuk Linux - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Dijangka Memperkenalkan Versi Baru Aplikasi Skype Untuk Linux

Microsoft sedia menawarkan perisian panggilan video Skype mereka untuk para pengguna Linux. Namun, apa yang mendukacitakan adalah ia tidak dikemaskini sekitar lebih dua tahun, dan versi akhir yang ditawarkan adalah Skype 4.3 untuk Linux.

Skype Linux

Perkara ini dijangka akan berubah pada minggu hadapan. Pihak Skype melalui laman blog mereka memperlihatkan sebuah teaser untuk pengguna Linux, dan dijangka akan berkongsi lanjut mengenai perkembangan terbaru untuk platform berkenaan pada 13 Julai ini.

Apa yang bakal diumumkan masih menjadi tanda tanya. Namun, ramai yang menyasarkan versi baru Skype untuk diumumkan bagi para pengguna Linux. Pada masa yang sama, terdapat juga desas-desus mengatakan kemungkinan pihak Microsoft akan menamatkan versi Linux dan memfokuskan kepada pengguna Linux menggunakan versi web.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29zaqTO

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.