Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adakah Apple Bakal Hadir Dengan iPad Bersaiz 10.5-inci? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adakah Apple Bakal Hadir Dengan iPad Bersaiz 10.5-inci?

Apple sebelum ini telah menawarkan iPad dalam variasi tiga saiz berbeza, iaitu 7.9-inci, 9.7-inci dan juga 12.9-inci. Terkini menurut komen salah seorang penganalisa, Apple diramalkan mungkin hadir dengan sebuah tablet baru bersaiz 10.5-inci pada tahun hadapan, 2017.

Tablet bersaiz 10.5-inci ini diramal mungkin menyasarkan pasaran perusahaan dan pendidikan, selain penggunaan bersama papan kekunci mungkin menawarkan ia sebagai salah satu alternatif untuk komputer riba Mac pada harga lebih rendah.

Menurut penganalisa berkenaan, Apple dijangka hadir dengan tiga variasi saiz iPad pada tahun 2017 kelak, iaitu bersaiz 12.9-inci, 10.5-inci dan juga 9.7-inci. iPad bersaiz 10.5-inci ini dijangka menawarkan kuasa pemprosesan yang tinggi seumpama 12.9-inci, selain mungkin turut memperlihatkan Apple berhenti hadir dengan iPad Mini yang baru.

Disamping perubahan pada saiz, penganalisa sama turut mengatakan Apple mungkin hadir dengan iPad menggunakan skrin panel AMOLED pada tahun 2018 kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aNocno

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.