Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lavolta – Beg Sandang Yang Memudahkan Pemilik Membawa iMac - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lavolta – Beg Sandang Yang Memudahkan Pemilik Membawa iMac

Apple iMac ialah antara komputer desktop yang terbesar yang dijual di pasaran. Keseluruhan komputer ini tersimpan di dalam satu kerangka bagi memudahkannya dibawa. Namun mengangkatnya masih lagi sukar keran saiznya yang agak besar dan ia juga agak berat. Ketika di kolej kami kerap melihat pemilik iMac mengusung komputer mereka dengan penuh berhati-hati bagi mengelakkan berlakunya kerosakan.

Lavolta Beg 2

Lavolta ialah beg yang direka khas untuk memudahkan sebuah iMac 27″ disandang pada bahu. Keseluruhan beg diperbuat daripada bahan felt dan kulit. iMac boleh disarung dengan pantas dan disandang dengan selesa. Beg sandang Lavolta dijual pada harga GBP 55.60 (~RM 288) sebuah. Harga jualan yang kami rasakan mampu milik untuk memastikan komputer desktop bernilai ribuan ringgit dapat diangkut dengan selesa dan selamat.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2bj2vs9

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.