Hi! Welcome Back and Stay Tune! Terkejut Baca WhatsApp Pelajar Kurang Ajar Ini Dengan Seorang Lecturer - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Terkejut Baca WhatsApp Pelajar Kurang Ajar Ini Dengan Seorang Lecturer

Terkejut Baca WhatsApp Pelajar Kurang Ajar Ini Dengan Seorang Lecturer

wa

Dengan peredaran teknologi moden ini, aplikasi sosial media seperti whatsapp dilihat dapat memudahkan komunikasi antara orang ramai. Ini termasuk memudahkan komunikasi antara pelajar dan juga pensyarah, guru dan juga anak murid serta bos dan juga pekerja.

Namun, aplikasi ini masih ada keburukkannya apabila selalunya akan ada pelajar dan anak murid yang kurang ajar dan berhubung dengan cara yang biadap kepada guru atau pensyarah.

Golongan ini biasanya mempunyai kesedaran sivik yang rendah selain kurang bijak bergaul didalam masyarakat menyebabkan perbualan mereka selalu dilihat kurang ajar dan tiada adap.

Baru-baru ini telah tersebar satu contoh perbulaan di whatsApp antara seorang pelajar dengan pensyarahnya. Memang jelas pensyarah ini sudah tidak tahan lagi dengan perangai pelajarnya itu.

Selain menggunakan bahasa yang kesat, pelajar ini dilihat tidak menghormati profesion seorang pensyarah dengan selalu bertanya soalan yang tidak relevan. Mungkin mahukan perhatian agaknya.

Jom baca dan ambil ikhtibar:

wa kurang ajar (1) wa kurang ajar (2)

The post Terkejut Baca WhatsApp Pelajar Kurang Ajar Ini Dengan Seorang Lecturer appeared first on PenMerah.com.



Sumber : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.