Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ular Dalam Kapal Terbang Cetus Suasana Panik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ular Dalam Kapal Terbang Cetus Suasana Panik

Ular Dalam Kapal Terbang Cetus Suasana Panik

ular

Seekor ular berwarna hijau ‘muncul’ di dalam kapal terbang yang menyebabkan penumpang panik dan kapal terbang terpaksa membuat pendaratan cemas.

Kejadian itu berlaku dalam kapal terbang penerbangan Aeromexico 231 yang dalam perjalanan dari Torreon ke Mexico City, Mexico.

Kemunculan ular itu berjaya dirakam oleh seorang penumpang yang kemudian memuat naik video itu di media sosial.

Video tersebut menjadi viral kerana ianya sepserti di dalam adegan filem ‘Snake On A Plane’.

Penumpang dengan segera mengosongkan bahagian tempat duduk di tempat ular itu bergayut di atas siling kapal terbang terbabit.

Selepas beberap tika, ular itu jatuh ke lantai dan ada penumpang dengan beraninya memerangkap reptilia itu dengan kain selimut yang disediakan oleh attendan penerbangan.

Profesor sebuah universiti itu dilaporkan membantu menangkap ular tersebut.

Laporan media tempatan mengadakan ular tersebut dari spesis Viper hijau yang beracun.

Kejadian berkenaan memaksa kakitangan pesawat berjumpa dengan juruterbang dan merancang pendaratan kecemasan. Tiada yang cedera dalam kejadian tersebut.

Aeromexico dalam satu kenyataan menjelaskan, pihaknya akan menjalankan siasatan berhubung insiden tersebut dan akan mengambil langkah bagi memastikan kejadian seperti itu tidak berlaku lagi. -PENMERAHDOTCOM

The post Ular Dalam Kapal Terbang Cetus Suasana Panik appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.