Hi! Welcome Back and Stay Tune! Uqasha Gembira, Follower Instagram Meningkat Selepas Buka tudung - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Uqasha Gembira, Follower Instagram Meningkat Selepas Buka tudung

Uqasha Gembira, Follower Instagram Meningkat Selepas Buka tudung

qasa

Pelakon Uqasha Senrose akui gembira dengan kehidupan sekarang setelah membuka tudung.

Kini dia dapat buat apa yang dia inginkan, malahan setelah membuka tudung followernya meningkat kepada 2 juta.

Itu merupakan satu angka yang cukup besar bagi seorang artis di Malaysia.

Jom baca komen Uqasha:

“Saya gembira sekarang saya jadi diri sendiri. Saya sekarang buat apa yang saya suka.

“Pengikut saya di Instagram naik mendadak. Itulah, mereka kutuk-kutuk (saya), tetapi ikut. Sekarang dah sampai dua juta [pengikut di Instagram]. Dulu 1.2 juta saja.

“Yang bercakap banyak itulah yang ikut saya,”

“Dulu saya tutup ruangan komen sekejap sebab saya tak tahan dengan mulut haters. Jadi sekarang saya tak kisahlah orang nak cakap apa.

“Baik kita sekat mereka daripada kita sakit mental dan sakit hati bila baca.

“Sekarang sudah kurang yang membenci. Mereka boleh terima. Dah macam biasa balik dah,”

Semoga Uqasha maju jaya dalam bidang lakonan. Dengarnya sekarang Uqasha semakin banyak terima tawaran lakonan dibawah MIG. Semoga berjaya. -PENMERAHDOTCOM

The post Uqasha Gembira, Follower Instagram Meningkat Selepas Buka tudung appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.