Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cip Pemprosesan Kirin 970 Dengan Binaan 10nm Dijangka Membawa Kepantasan Frekuensi Sehingga 3.0Ghz - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cip Pemprosesan Kirin 970 Dengan Binaan 10nm Dijangka Membawa Kepantasan Frekuensi Sehingga 3.0Ghz

Pada tahun 2017 akan datang ini, pelbagai peranti mudah-alih dijangka akan dilengkapi dengan cip pemprosesan berasaskan rekaan 10nm. Sebelum ini, kita sedia mendengar mengenai cip Qualcomm dan Samsung yang akan menggunakan rekaan berkenaan, dan kini info awal hadir mengatakan Kirin 970 daripada Huawei turut dijangka menggunakan perkara yang sama.

Dengan penggunaan rekaan 10nm ini, ia akan membolehkan cip pemprosesan bersaiz lebih kompak, selain pada masa yang sama menggunakan tenaga bateri dengan lebih efisyen berbanding kebiasaan. Ia juga secara tidak langsung bakal menawarkan prestasi yang lebih baik pada penggunaan tenaga lebih rendah. Ia dijangka menawarkan kuasa pemprosesan sehingga 3.0GHz.

Disamping itu, Huawei juga dijangka akan menyokong rangkaian LTE Cat 12 melalui cip pemprosesan terbaru mereka ini kelak.

Berkemungkinan, kita akan mendengar lebih lanjut mengenai cip pemprosesan terbaru Huawei ini menjelang pengumuman dan pelancaran telefon pintar Huawei P10 atau Huawei Mate 10 kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hoz4de

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.