Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Nova 3i Mula Dijual Di Malaysia Pada Harga RM1249 – Dilengkapi Empat Kamera - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Nova 3i Mula Dijual Di Malaysia Pada Harga RM1249 – Dilengkapi Empat Kamera

Huawei Malaysia kini telah pun memulakan jualan telefon pintar terbaru mereka di Malaysia, iaitu Huawei Nova 3i. Ia hadir sebagai kemaskini kepada Nova 2i selepas hampir setahun diperkenalkan, dan masih mengekalkan kepada sokongan swafoto melalui dwi-kamera dihadapan.

Huawei Nova 3i

Huawei Nova 3i hadir menggunakan skrin bertakuk 6.3-inci, dijana cip pemprosesan terbaru Kirin 710, memori 4GB RAM, dan ruangan storan 128GB.

Huawei Nova 3i

Ia hadir menggunakan dwi-kamera hadapan 24-megapixel dan 2-megapixel untuk rakaman gambar swafoto – dimana kali ini ia turut dilengkapi sokongan kecerdasan buatan untuk rakaman gambar yang cantik. Untuk kamera belakang, Huawei menyertakan dwi-kamera belakang 16MP + 2MP. Ciri-ciri tambahan seperti watak animasi emoji dinamakan Qmoji turut disertakan bersama telefon pintar ini.

Qmoji

Huawei Nova 3i ini turut hadir dengan bateri 3340mAh dan boleh dicas menggunakan kabel mikro-USB. Huawei turut menjanjikan kemaskini sokongan GPU Turbo untuk peranti ini yang akan menawarkan pengalaman permainan video lebih baik melaluinya.

Huawei Nova 3i

Di Malaysia, telefon pintar ini dijual pada harga RM1249. Huawei turut mengatakan pada hari pertama ia dijual, lebih 1000 unit telah habis dijual – sekaligus memperlihatkan permintaan yang tinggi untuk peranti berkenaan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2uZaZjr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.