Hi! Welcome Back and Stay Tune! #GalaxyNote9 – “Scene Optimizer” Mengoptimasikan Tetapan Kamera Untuk Rakaman Cantik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

#GalaxyNote9 – “Scene Optimizer” Mengoptimasikan Tetapan Kamera Untuk Rakaman Cantik

Samsung Galaxy Note 9 sedia hadir dengan dwi-kamera belakang yang menawarkan sensor 12-megapixel dengan bukaan boleh-laras, membolehkan anda merakamkan gambar dengan cantik pada pelbagai keadaan cahaya berbeza tanpa masalah.

Samsung Galaxy Note 9

Melengkapkan lagi perisian kamera pada Galaxy Note 9 adalah sokongan yang dinamakan sebagai “Scene Optimizer”. Melaluinya, ia menyediakan sekitar 20 jenis tetapan berbeza mengikut apa yang ingin dirakamkan – termasuk seperti makanan, potrait, bunga, rakaman dalam bangunan dan sebagainya.

Melalui ciri ini, ia secara automatik membetulkan penepuan warna, kontras, kadar kecerahan dan sebagainya dalam memastikan hasil rakaman akhir yang sangat cantik. Ciri ini berfungsi secara automatik dan tidak memerlukan sebarang sambungan internet untuk berfungsi.

Samsung Galaxy Note 9

Bagi anda yang sering merakamkan pelbagai pemandangan dan objek berbeza, mungkin Galaxy Note 9 ini adalah sebuah telefon pintar yang sangat sesuai untuk anda.

Di Malaysia, Samsung Galaxy Note 9 ditawarkan dalam dua variasi – 128GB dan juga 512GB, ditawarkan pada harga bermula RM3699.

Layari : Samsung Galaxy Note 9

Ini adalah advertorial daripada Samsung.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2CtY3IE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.