Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Akan Memberikan Pilihan “Performance Mode” Pada EMUI 9.0 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Akan Memberikan Pilihan “Performance Mode” Pada EMUI 9.0

Huawei pada minggu ini telah didapati kurang jujur dalam ujian penanda aras – dimana mereka mengatakan AI pada peranti mengenal-pasti aplikasi ujian penanda aras yang dijalankan dan menawarkan prestasi lebih tinggi berbanding penggunaan aplikasi biasa.

Hal ini telah menimbulkan pelbagai persoalan, dan pihak pembangun 3D Mark sendiri telah membuang peranti Huawei daripada senarai peranti yang diuji penanda aras mereka. Pembangun 3D Mark mengatakan “Performance Mode” tidak boleh dijalankan dengan paksa pada sesuatu aplikasi, tetapi perlu dipilih secara manual oleh pengguna bila mereka memerlukannya.

Selari dengannya, kini Huawei mengumumkan yang mana mereka akan menambah akses “Performance Mode” pada EMUI 9.0. Dengannya, pengguna boleh memilih bila mereka ingin menggunakan prestasi maksimum peranti mereka.

Langkah ini mungkin disukai para peminat permua, dimana anda boleh mengaktifkan ia secara manual bila diperlukan – dan nyah-aktifkan bila tidak, sekaligus menjimatkan penggunaan tenaga peranti anda.

EMUI 9.0 kini pada peringkat ujian untuk beberapa peranti, dan dijangka mula ditawarkan dalam beberapa bulan lagi untuk peranti utama Huawei dan Honor.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Czvc5X

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.