Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ini Mangkuk Jamban Jenama Louis Vuitton paling Mahal di Dunia. Mohon Dengki. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ini Mangkuk Jamban Jenama Louis Vuitton paling Mahal di Dunia. Mohon Dengki.

Nak beli dompet jenama Louis Vuitton pun puas cari yang grade AAA tiruan , jamban ori macamni lagi la aku tak mampu :p

v

‘Melabur’ secara mewah? Mungkin kamu tidak pernah terfikir, mangkuk jamban direka menggunakan kulit beg tangan jenama mewah yang berharga ribuan ringgit, sedangkan ia adalah benda paling tidak masuk akal!
Mungkin tidak bagi mereka yang berduit, yang mahu kelihatan mewah from head to toe sehinggalah ke mangkuk jamban! Mangkuk jamban berharga RM420,000 ini direka oleh pereka dari Los Angeles, Illma Gore, lengkap seperti mangkuk jamban biasa di pasaran.

Lupakan mangkuk jamban berteknologi tinggi dengan pemanas seperti di Jepun, untuk kamu yang mahu ‘melabur’ dengan stail, ia juga bersalut emas. Illma Gore menghabiskan masa lebih tiga bulan dengan menggabungkan 24 buah beg tangan asli jenama Louis Vuitton.

Kesemua beg tangan itu bernilai lebih RM 63,000 termasuk sebuah bagasi bernilai RM12,500. Walapun ia tidak menjanjikan sisa buangan berupa emas, tetapi kesemua bahagian dalamannya disalut dengan emas asli, menjadikan harganya memuncak setaraf dengan harga seunit kondo mewah (Kalau di Malaysia).

The post Ini Mangkuk Jamban Jenama Louis Vuitton paling Mahal di Dunia. Mohon Dengki. appeared first on Kaki Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Kaki Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Fsqg4b

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.