Hi! Welcome Back and Stay Tune! SEMAK SEMULA BANK KITA! Ini Dia Senarai Bank Di Dunia Kepunyaan Keluarga Rothschild. Baca Senarai Lengkap Ni Kemudian Sebar Pada Semua! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SEMAK SEMULA BANK KITA! Ini Dia Senarai Bank Di Dunia Kepunyaan Keluarga Rothschild. Baca Senarai Lengkap Ni Kemudian Sebar Pada Semua!

Apa yang penting sangat untuk kita mempunyai bank pusat di dalam negara, dan mengapa anda perlu lebih waspada pada diri anda, keluarga dan rakan-rakan anda?

Bank-bank pusat adalah bank yang dicipta secara haram dan diswastakan, semua bank ini dimiliki oleh keluarga perbankan Rothschild.

Keluarga ROTHSCHILD telah wujud selama lebih 230 tahun dan telah menyelinap masuk ke dalam setiap negara di planet ini, diancam setiap pemimpin dunia dan kerajaan dan kabinet mereka dengan kematian fizikal dan ekonomi dan kemusnahan, dan kemudian ditempatkan orang-orang mereka sendiri di bank-bank pusat untuk mengawal dan mengurus kewangan setiap negara.

Lebih buruk lagi, Rothschilds juga mengawal komplot setiap kerajaan di peringkat makro, tidak menahan diri mereka dengan jatuh bangun harian kehidupan peribadi individu. Kecuali apabila kita terlalu jauh daripada garis. Pelan grand Pertama Sfera Pengaruh adalah untuk mewujudkan mononation global. Jangan mengelirukan ini dengan globalisasi istilah. Mononation dan globalisasi tidak boleh lebih berbeza dalam konsep, skop dan tujuan.

Mononation adalah satu negeri. Ia mempunyai satu kerajaan. Satu set undang-undang untuk semua rakyat biasa, ada undang-undang untuk golongan elit. Globalisasi merujuk kepada berkomunikasi, perdagangan, berinteraksi, dan lain-lain di kalangan berasingan, berbeza, bebas, negara-negara berdaulat. Pelan grand Pertama Sfera Pengaruh adalah untuk mewujudkan mononation global.

Nampak tak bank apa yang paklong sengaja gelapkan diatas?

ini logo dia itu pun kalau kenal lah:

ini main branch dia, sapa yang pernah pergi boleh angkat tangan!

Megabanks di dunia

Terdapat dua Megabanks yang menawarkan pinjaman kepada semua negara-negara di seluruh planet ini, Bank Dunia dan IMF. Yang pertama dimiliki bersama oleh keluarga perbankan terkemuka di dunia, dengan Rothschilds di bahagian paling atas, manakala yang kedua adalah milik persendirian oleh Rothschilds sahaja.

Kedua-dua Megabanks menawarkan pinjaman kepada “negara-negara membangun” dan menggunakan minat hampir mustahil-untuk-bayar balik mereka untuk mendapatkan tangan mereka pada kekayaan sebenar: tanah dan logam berharga. Tetapi itu bukan semua! Sebahagian penting dalam rancangan mereka adalah untuk juga mengeksploitasi sumber asli negara (seperti petrol atau gas) melalui syarikat-syarikat yang dimiliki secara terselindung-mereka, memperbaiki mereka, dan menjual mereka kembali ke negara yang sama, membuat keuntungan yang besar. Tetapi dalam usaha untuk syarikat-syarikat ini untuk beroperasi secara optimum, mereka perlu infrastruktur yang kukuh, yang biasanya kekurangan yang dikenali sebagai “negara-negara membangun.” Jadi sebelum banksters walaupun menawarkan pinjaman hampir mustahil-untuk-bayar balik, mereka memastikan bahawa sebahagian besar wang yang akan dilaburkan dalam – anda fikirkan – infrastruktur.

Ini “rundingan” dijalankan oleh “Hitmen Ekonomi” yang dipanggil, yang berjaya dengan lumayan ganjaran (iaitu memberi rasuah) atau mengancam dengan kematian orang-orang yang berada dalam kedudukan untuk menjual lagi negara mereka. Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini, saya cadangkan membaca Pengakuan yang Hitman Ekonomi. Satu bank yang memerintah mereka semua, “Bank for International Settlement,” adalah – jelas – dikawal oleh Rothschilds dan ia digelar “Menara Basel.” Kuasa sebenar Rothschilds pergi jauh di luar Empayar Perbankan Jika anda tidak lagi kagum dengan kuasa Rothschilds (Saya tahu anda), sila tahu bahawa mereka juga berada di belakang semua peperangan sejak Napoleon.

Itulah apabila mereka telah menemui betapa menguntungkan ia adalah untuk membiayai kedua-dua belah peperangan dan mereka telah melakukannya sejak itu. Pada tahun 1849, makan dgn rakus Schnapper, isteri kepada Mayer Amschel menyatakan: “Jika anak-anak saya tidak mahu peperangan, akan ada tiada.” Jadi, dunia masih berperang kerana ia adalah sangat, sangat menguntungkan untuk Rothschilds dan keturunan parasit bankster mereka. Dan selagi kami akan terus menggunakan wang, dunia tidak akan mengenal damai.

Ia adalah mengejutkan bagi banyak untuk mengetahui bahawa Amerika Syarikat adalah sebuah syarikat memerintah dari luar negara. Nama asalnya adalah Virginia Syarikat dan ia telah dimiliki oleh Crown British (ia tidak boleh disalah anggap sebagai Ratu, yang berfungsi sebahagian besarnya dalam kapasiti yang istiadat sahaja).

British Crown didermakan syarikat kepada Vatican, yang memberikan hak eksploitasi kembali kepada Kerajaan. Amerika Syarikat Presiden dilantik CEO dan perniagaan mereka adalah untuk membuat wang untuk Crown British dan Vatican, yang mengambil bahagian mereka daripada keuntungan setiap tahun. British Crown terselindung memerintah dunia dari 677 ekar, negara berdaulat yang bebas, dikenali sebagai The City of London. Crown lain terdiri daripada satu jawatankuasa 12 bank yang diketuai oleh Bank of England.

Mereka yang mengawal Bank of England? Ya, Rothschilds! Pada tahun 1815, Nathan Mayer membuat kenyataan berikut: “Saya tidak peduli apa boneka diletakkan di atas takhta England untuk memerintah Empayar di mana matahari tidak pernah terbenam. Orang yang mengawal bekalan wang Britain mengawal Empayar British, dan saya mengawal bekalan wang British.

“Dewan Rothschild adalah benar-benar di bahagian atas piramid kuasa. Mereka berada di belakang New World Order dan penguasaan lengkap agenda dunia. Mereka berada di belakang Kesatuan Eropah dan Euro dan mereka berada di belakang idea Kesatuan Amerika Utara dan Amero. Mereka mengawal semua perkhidmatan rahsia di dunia dan tentera peribadi mereka adalah NATO.

sumber:(Humans Are Free)

The post SEMAK SEMULA BANK KITA! Ini Dia Senarai Bank Di Dunia Kepunyaan Keluarga Rothschild. Baca Senarai Lengkap Ni Kemudian Sebar Pada Semua! appeared first on Kaki Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Kaki Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qT8fBK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.