Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gadis 15 Tahun Tertelan Air Mani Kekasihnya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gadis 15 Tahun Tertelan Air Mani Kekasihnya



1

 

Gadis 15 Tahun Tertelan Air Mani Kekasihnya | Satu kejadian yang tidak masuk akal berlaku pada seorang gadis berusia 15 tahun yang mendakwa dirinya hamil selepas menelan air mani kekasihnya.

Mungkin selama ini kehamilan yang dialami wanita itu akibat kemasukan air mani menerusi faraj sehingga terjadi pembuahan di sistem reproduksi wanita. Namun ternyata sperma yang ditelan dari mulut pun juga boleh membuatkan si gadis mengandung.

Kisah gadis 15 tahun yang hamil selepas menelan air mani teman wanitanya ini berlaku pada awal tahun 2010 di Lesotho, Afrika Selatan.

Awal mula kejadian ini terjadi saat si gadis yang tidak dinyatakan namanya ini bekerja di sebuah bar yang pada saat itu sedang melakukan seks oral bersama teman wanitanya.

The post Gadis 15 Tahun Tertelan Air Mani Kekasihnya appeared first on Media Sensasi.



Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.