Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Maafkan Saya, Saya Menyesal Kerana Tersilap ‘Snap’ Gambar Ini. Saya Tak Perasan Baju Itu Transparent” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Maafkan Saya, Saya Menyesal Kerana Tersilap ‘Snap’ Gambar Ini. Saya Tak Perasan Baju Itu Transparent”





“Maafkan Saya, Saya Menyesal Kerana Tersilap ‘Snap’ Gambar Ini. Saya Tak Perasan Baju Itu Transparent” | Sebelum meneruskan gerakan jari mengikut kata-kata hati, admin mohon maaf sekiranya gambar diatas menimbulkan rasa tidak senang dikalangan pembaca. Tujuan admin ketengahkan isu ni bukan nak tunjuk alim atau nak jadi ustaz.

Bagi penulis, inilah padahnya memilih untuk memakai jubah moden yang jenis dari jenis chiffon. Akan tetapi ingat jubah moden tak salah yang salahnya si pemaikai tau.Bukan tak boleh pakai jubah moden kain jenis chiffon,tapi si pemakai hendaklah pakai kain di dalamnya.
Kepada peminat jubah moden dan baju jenis kain chiffon, jangan lupa pakai yang dalam punya. Kalau tidak anda jadi perhatian kepada yang terlihat.


Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.