Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelamin Dibuka Dan Dilambakkan Seperti Sampah, Namun Lihat Apa Pengusaha Ini Balas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelamin Dibuka Dan Dilambakkan Seperti Sampah, Namun Lihat Apa Pengusaha Ini Balas

1

 

Pelamin Dibuka Dan Dilambakkan Seperti Sampah, Namun Lihat Apa Pengusaha Ini Balas | Seorang pengusaha dekorasi pelamin terkejut apabila mendapati pelamin yang dipasangnya untuk satu majlis persandingan di Flat Senawang Jaya, Seremban semalam telah dibuka dan dilambakkan di kawasan parkir.

Pelamin itu siap dipasang pada pagi Sabtu untuk majlis yang berlangsung pada Ahad ini. Pemilik pelamin itu, Andaman Uda Aqiqi mendakwa diminta untuk mengambil pelamin pada pukul 10 malam Ahad setelah selesai majlis persandingan.

2

Ketika dia sampai pada 9 malam, pelamin itu telah ditanggalkan dan diletakkan di kawasan letak kereta flat tersebut seperti sampah.

Ini pula keadaan pelamin setelah dibuka dan dilambakkan di atas kawasan parkir kenderaan flat tersebut oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

3 4 5

Pelamin ini dibuat sebegini oleh penyedia khemah yang tidak sabar-sabar membuka khemah walaupun telah berjanji dengan pendekorasi pelamin pada pukul 10.00 malam.

Uda Aqiqi yang merasa sedih dan terhina dengan kejadian itu telah membuat satu laporan polis di Balai Polis Senawang.

The post Pelamin Dibuka Dan Dilambakkan Seperti Sampah, Namun Lihat Apa Pengusaha Ini Balas appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.