Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rekaan Dan Spesifikasi Honor 8 Diperlihatkan – Dwi-Kamera Di Belakang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rekaan Dan Spesifikasi Honor 8 Diperlihatkan – Dwi-Kamera Di Belakang

Setiap peranti yang dilancarkan, kebiasaannya akan melalui proses pengesahan badan berkuasa di sesebuah negara terlebih dahulu. Terkini, Honor dengan persiapan untuk pelancaran Honor 8, telah pun kini menerima pengesahan daripada badan berkuasa di China – sekaligus memperlihatkan rekaan yang dibawakan olehnya.

Daripada rekaan yang diperlihatkan, Honor 8 dilihat lebih cantik berbanding dengan peranti mereka sebelum ini – dan pada masa yang sama membawakan penggunaan dwi-kamera pada bahagian belakang. Pengimbas cap jari juga turut disertakan pada bahagian belakang.

Honor 8 Tenaa

Dari segi spesifikasi yang menerima pengesahan, Honor 8 dilihat dilengkapi skrin 5.2-inci dengan paparan 1080p, menggunakan cip pemprosesan Kirin 950, memori sehingga 4GB RAM, dan ruangan storan bermula 32GB. Pada bahagian belakang, ia membawakan kamera 12-megapixel dan kamera hadapan 8-megapixel.

Buat masa ini, ia tidak diketahui lagi sama ada dwi-kamera pada bahagian belakang akan berfungsi seumpama Huawei P9 yang merakamkan warna dengan lebih baik, ataupun digunakan seumpama pada Honor 6 Plus sebelum ini.

Tarikh pelancaran peranti ini masih tidak diketahui lagi, tetapi dijangka sekitar minggu hadapan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/292E3yR

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.