Hi! Welcome Back and Stay Tune! Avast Mengambil-Alih AVG Pada Nilai Mencapai RM5.24 Bilion - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Avast Mengambil-Alih AVG Pada Nilai Mencapai RM5.24 Bilion

Avast Software dan AVG Technologies merupakan antara nama yang tidak asing dalam arena sekuriti dan perisian antivirus. Hari ini, Avast telah mengumumkan mereka akan mengambil-alih AVG pada nilai mencapai $1.3 bilion (~RM5.24 bilion).

AVG

Dengan pengambil-alihan ini, Avast ingin memperluaskan pegangan pasaran mereka dari segi geografi, disamping turut mendapatkan kelebihan dari segi teknologi – terutamanya dalam arena baru seperti IoT. Avast juga dijangka akan dapat menyediakan penawaran sekuriti yang lebih baik melalui pengambil-alihan ini.

Pengambil-alihan ini turut menjadikan Avast kini mempunyai lebih daripada 400 juta peranti, dan 160 juta daripadanya adalah melalui peranti mudah-alih.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29jImjY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.