Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Menguji Paparan Teks Bersaiz Besar Untuk Perkongsian Status Yang Pendek - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Menguji Paparan Teks Bersaiz Besar Untuk Perkongsian Status Yang Pendek

Facebook sering melakukan pelbagai ujian pada perkhidmatan mereka, dan kini laman sosial terkemuka berkenaan bereksperimen dengan paparan teks pada saiz lebih besar daripada biasa untuk sebarang perkongsian status dalam bentuk teks yang pendek.

Facebook dilihat memaparkan teks dengan saiz yang lebih besar daripada kebiasaan untuk sebarang perkongsian status dengan bilangan aksaranya yang kurang daripada 35. Perubahan saiz paparan teks ini hanya pada peranti mudah-alih sahaja, sementara ia masih seperti biasa pada paparan desktop.

Facebook Teks Besar

Daripada pengamatan kami, ada yang menyukai perubahan ini kerana memudahkan mereka membacanya, dan ada juga sebaliknya. Ini adalah kerana paparan teks pada saiz besar memberikan pengalaman seumpama membaca teks dalam keadaan menjerit berbanding pada saiz biasa.

Bagi anda, adakah anda menyukai perubahan ini, ataupun lebih suka paparan saiz teks yang selari untuk semua teks?






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29SKoZH

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.