Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Bakal Hadir Dengan Galaxy J Max Bersaiz Sehingga 7-inci? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Bakal Hadir Dengan Galaxy J Max Bersaiz Sehingga 7-inci?

Peranti dibawah keluarga Galaxy J daripada Samsung adalah keluarga peranti yang menyasarkan kepada pasaran negara membangun dengan spesifikasi rendah-pertengahan dan harga jualan yang mampu-milik. Mereka telah memperkenalkan sejumlah peranti dibawah keluarga berkenaan, ddan kini dilihat akan hadir dengan satu lagi peranti baru dinamakan Galaxy J Max.

Samsung Galaxy J Max bakal membawakan skrin bersaiz besar – dimana ia diura-ura akan menawarkan skrin bersaiz 7-inci. Pada saiznya, ia boleh dikatakan sebagai sebuah tablet. Namun, Samsung mungkin akan kekal memanggilnya sebagai sebuah telefon pintar kerana sokongan telefoni yang dibawakan olehnya.

Spesifikasi penuh untuk Galaxy J Max ini masih tidak diketahui lagi dan mungkin kita akan mendengar lanjut mengenainya tidak lama lagi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29yDzxa

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.