Hi! Welcome Back and Stay Tune! FaceCradle – Bantal Untuk Memudahkan Tidur Ketika Mengembara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

FaceCradle – Bantal Untuk Memudahkan Tidur Ketika Mengembara

Tahun ini sidang redaksi Amanz terbang ke empat penjuru dunia bagi memberikan anda laporkan terkini secara terus. Ini menyebabkan kami terpaksa menghabiskan ratusan jam di dalam pesawat. Adalah amat sukar untuk tidur dengan selesa terutamanya di dalam penerbangan yang memakan masa melebihi 14 jam. Tengkuk menjadi sakit dan kekurangan tidur menjejaskan prestasi melaporkan berita.

facecradle-2FaceCradle ialah bantal yang mungkin boleh kami gunakan untuk membolehkan kami tidur ketika di dalam pesawat. Bantal lima dalam satu membolehkan pengguna tidur di dalam lima posisi berbeza. Apabila diikat pada kerusi ia membolehkan kepala ditopang seperti sedang berbaring di atas meja urut. Terdapat juga mod untuk ia dijadikan bantal yang digunakan secara sisi. Bantal untuk pengembara ini dijual pada harga AUD 59 (RM 200) sebuah






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gzcsn4

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.