Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Mengumumkan Visual Studio Untuk Mac Dalam Bentuk Preview - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Mengumumkan Visual Studio Untuk Mac Dalam Bentuk Preview

Beberapa hari lepas, kita telah melihat berita mengenai Visual Studio untuk Mac tertiris, dan hari ini pada acara Microsoft Connect, gergasi perkomputeran berkenaan secara rasminya mengumumkan penawaran Visual Studio untuk Mac dalam versi Preview.

Visual Studio

Visual Studio untuk Mac ini dijayakan melalui penggunaan teknologi daripada Xamarin – yang telah diambil-alih oleh Microsoft sebelum ini. Melaluinya, ia menawarkan kemudahan untuk para pembangun membangunkan pelbagai perkara terus pada Mac – dan tidak lagi perlu menggunakan sistem operasi maya, Windows pada Mac.

Bersama-sama pengumuman tersebut, Microsoft juga turut mengumumkan Visual Studio 2017 dengan sejumlah ciri-ciri baru.

Bagi anda yang terlibat dengan pembangunan, mungkin boleh mendapatkan Visual Studio untuk Mac, dan mula membangunkan aplikasi untuk platform Windows, macOS, iOS mahupun Android.

Muat-Turun Visual Studio untuk Mac






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ghmP3H

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.