Hi! Welcome Back and Stay Tune! WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk Platform BlackBerry Sehingga 30 Jun 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

WhatsApp Melanjutkan Sokongan Untuk Platform BlackBerry Sehingga 30 Jun 2017

WhatsApp sebelum ini telah mengumumkan mereka akan menamatkan sokongan untuk platform BlackBerry OS dan juga BlackBerry 10. Pada awalnya, mereka mengumumkan bakal menamatkan sokongan pada penghujung 2016 ini, tetapi kini mereka dilihat telah membuat perubahan dan melanjutkan ia untuk enam bulan lagi.

WhatsApp

Kini, melalui perubahan pada halaman FAQ WhatsApp, mereka mengatakan bakal menyokong platform BlackBerry sehingga 30 Jun 2017 kelak.

Bersama-sama dengan lanjutan untuk platform BlackBerry, WhatsApp juga turut melanjutkan sokongan untuk Nokia S40 dan Nokia Symbian S60.

Walaubagaimanapun, sokongan untuk Android 2.2, Windows Phone 7, dan iOS6 akan tetap ditamatkan pada penghujung tahun ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gd9UyU

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.