Hi! Welcome Back and Stay Tune! Oppo Hadir Dengan Telefon Pintar Edisi Ayda Jebat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Oppo Hadir Dengan Telefon Pintar Edisi Ayda Jebat

Oppo pada tahun ini telah memperkenalkan beberapa telefon pintar memfokuskan selfie dan salah satunya adalah Oppo F1s. Kini, selain daripada hanya versi biasa, pihak Oppo turut telah memperkenalkan sebuah versi khusus dinamakan sebagai Oppo F1s Ayda Jebat Edition.

Peranti ini diperkenalkan bersempena dengan penyanyi Ayda Jebat – yang mana juga merupakan salah seorang duta Oppo. Walaubagaimanapun, ia agak sesuatu yang pelik mengapa Oppo tidak hadir dengan edisi Nora Danish, dan sebaliknya memilih Ayda Jebat untuk edisi khusus ini.

Oppo Ayda Jebat

Dari segi spesifikasi, ia masih mengekalkan penawaran menyerupai Oppo F1s biasa, iaitu hadir dengan cip MT6750, kamera belakang 13-megapixel, kamera hadapan 16-megapixel, memori 3GB RAM, dan ruangan storan 32GB. Namun, bersempena dengan Edisi Ayda Jebat, ia turut hadir dengan kerangka khusus Ayda Jebat, penulisan tanda-tangan Ayda Jebat pada kerangka belakang, baju-t Ayda Jebat, dan juga Ayda Jebat Limited Edition Pendrive.

Oppo menjual Oppo F1s Ayda Jebat Edition ini pada harga RM1399 di Malaysia – iaitu RM200 lebih tinggi berbanding versi biasa. Jika anda berminat, boleh mendapatkannya melalui laman jualan rasmi Oppo hari ini.

Oppo F1s Ayda Jebat

Baca : Ulasan Oppo F1s






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gbRsTE

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.