Hi! Welcome Back and Stay Tune! Meskipun Memiliki Syarikat Rokok Terbesar Di Indonesia, Pemilik Syarikat Gudang Garam Ini Tidak Merokok - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Meskipun Memiliki Syarikat Rokok Terbesar Di Indonesia, Pemilik Syarikat Gudang Garam Ini Tidak Merokok

Jenama rokok Gudang Garam sememangnya tidak perlu diperkenalkan lagi. Jenama rokok yang berasal daripada Indonesia ini sememangnya sinonim dengan jenama rokok kreteknya yang mempunyai peminatnya di seluruh dunia. Meskipun jenama rokoknya seperti Surya dan Nusantara sudah terkenal di seluruh dunia, namun tidak ramai yang mengenali individu yang memiliki syarikat rokok yang terbesar di Indonesia ini. Untuk […]

Sumber : Oh My Media TV http://ift.tt/2jxW5g4

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.