Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video VIRAL Lelaki Mengamuk Dan Baling Telur Di Pejabat DIGI. Lelaki Ini Tampil Dedah PUNCA SEBENAR !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video VIRAL Lelaki Mengamuk Dan Baling Telur Di Pejabat DIGI. Lelaki Ini Tampil Dedah PUNCA SEBENAR !!!

Video VIRAL Lelaki Mengamuk Dan Baling Telur Di Pejabat DIGI. Lelaki Ini Tampil Dedah PUNCA SEBENAR !!! | Lelaki yang dirakam melepaskan geram dengan membaling telur di ibu pejabat Digi di Shah Alam menjelaskan beliau bukan mempromosikan keganasan.

Mohd Al Iman Zakaria sebaliknya berkata beliau hanya memperjuangkan hak pengguna, walaupun memohon tindakannya itu tidak dituruti.

“Anggaplah saya sudah mewakili anda semua untuk menghantar signal dan mesej yang sepatutnya ke syarikat telekomunikasi.

“Tiada yang sempurna cuma ada banyak perkara yang perlu diperbaiki. Mereka sudah mendengar , jadi beri mereka sedikit masa perbaiki.

“Kita tunggu apa hasilnya dalam masa terdekat ini,” tulisnya di Facebook semalam. Beliau juga berkata “sebagai pengguna kita harus bersatu”.

Dalam video kira-kira seminit yang kini ditonton lebih 75,000 kali itu, Mohd Al Iman yang hadir berpakaian kerja kelihatan membaling telur di sekitar pejabat syarikat itu dan cuba ditenangkan pekerjanya.

Beliau sebelum itu memuatkan gambar bergaya depan papan tanda Digi dengan memegang beberapa biji telur dengan kapsyen:

“Orang berbudi kita berbahasa, orang tak ambil peduli kita bagi dia rasa”.
Sementara itu, Digi dilaporkan berkata sedang menyiasat dan menyelesaikan aduan lelaki itu dalam tempoh beberapa hari.

Mereka juga berkata sentiasa mengalu-alukan maklum balas pengguna dan akan terus memastikan kepentingan pengguna terpelihara, lapor The Malay Mail Online.

Sumber : Mohd Al Iman Zakaria

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post Video VIRAL Lelaki Mengamuk Dan Baling Telur Di Pejabat DIGI. Lelaki Ini Tampil Dedah PUNCA SEBENAR !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2iXuLos


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.