Hi! Welcome Back and Stay Tune! Dia Lihat Tanpa Berkelip Mata Dan Cuba Ikut Gerakan Solat Dalam Bagunan , Gelagat Uncle Ini Tarik Perhatian Netizen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Dia Lihat Tanpa Berkelip Mata Dan Cuba Ikut Gerakan Solat Dalam Bagunan , Gelagat Uncle Ini Tarik Perhatian Netizen

loading…
loading…
Dia Lihat Tanpa Berkelip Mata Dan Cuba Ikut Gerakan Solat Dalam Bagunan , Gelagat Uncle Ini Tarik Perhatian Netizen
2.jpg
Gelagat seroang lelaki warga emas berbangsa Cina ini telah menarik perhatian netizen apabila dia dilihat memerhati dengan khusyuk beberapa orang lelaki yang sedang berjemaah di dalam sebuah bagunan di sekitar Jalan Raja Laut.
Apa yang menarik perhatian, Uncle berkenaan bukan sahaja memerhati, sebaliknya dia kelihatan seperti cuba mengikut apa yang jemaah di dalam bagunan lakukan iaitu bersolat.
Sekeping gambar dan sebuah video telah dimuatnaik ke laman Facebook oleh saudara Mohd Azlan Omar apabila ada mereka sempat merakam gelagat Uncle ini ketika menuju ke sana untuk solat berjemaah.
Menurut beliau, kejadian itu berlaku ketika mereka sedang solat selepas baru selesai menjalankan satu program bersama gelandangan.
“Dia melihat tanpa berkelip mata dan tangan beliau mengikut apa sahabat-sahabat di dalam bangunan tu lakukan,” tulisnya
Beliau turut memuatnaik sebuah video dengan menyatakan mungkin kerana kemerduan alunan ayat-aayt suci Al Quran buatkan beliau terpegun dan tertarik.
“Oleh yang demikan malulah kita yang beragama Islam lalai dengan tidak melakukan ibadah solat..Ayuh umat Islam solat itu tiang agama,” tulis beliau bersama video di bawah.

Apa pun kita doakan semoga Uncle ini sentias dilindungi dan mendapat hidayah daripadaNya

                                       

Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Dia Lihat Tanpa Berkelip Mata Dan Cuba Ikut Gerakan Solat Dalam Bagunan , Gelagat Uncle Ini Tarik Perhatian Netizen appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rMlZRS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.