Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video ular tedung besar dan panjang cuba masuk rumah jadi viral, ditonton lebih 2 juta kali - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video ular tedung besar dan panjang cuba masuk rumah jadi viral, ditonton lebih 2 juta kali

Video ular tedung besar dan panjang cuba masuk rumah jadi viral, ditonton lebih 2 juta kali

Video ular tedung besar dan panjang cuba masuk rumah jadi viral, ditonton lebih 2 juta kali

Sepotong video menyaksikan seekor ular tedung yang cuba untuk memasuki sebuah rumah di Batu Pahat, Johor tular di media sosial.
 
Menurut seorang pengguna media sosial yang dikenali sebagai Derrick Yi Fan, dia amat terkejut apabila terjumpa ular tersebut di hadapan rumahnya pada Ahad lalu.
 
Menerusi video yang telah ditonton lebih daripada dua juta pengguna Facebook itu, ular tedung tersebut kelihatan amat agresif dan mencuba sedaya upaya untuk masuk ke dalam rumah.
 
Ketika kejadian, Derrick memaklumkan tiada sesiapa di dalam rumahnya dan sejurus melihat kehadiran ular tersebut, dia menghubungi pihak bomba untuk menangkap haiwan berbisa itu.
 
Ular tedung sepanjang lapan kaki itu kemudian berjaya ditangkap walaupun pihak bomba mengalami kesukaran untuk mencarinya di dalam rumah tersebut.
 
Berikut kami kongsikan video ular tedung yang menyeramkan ramai pengguna media sosial :Sumber: Astro Gempak
Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2swI18n

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.