Hi! Welcome Back and Stay Tune! Media Prima Selesai Proses Pengambil-Alihan Rev Asia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Media Prima Selesai Proses Pengambil-Alihan Rev Asia

Selepas pengumuman pengambil-alihan Rev Asia pada bulan Mei 2017 lepas, kini Media Prima Digital akhirnya menyelesaikan pengambil-alihan berkenaan, dan telah menjadi pemilih untuk pelbagai media digital dibawah jenama Rev Asia.

Dibawah pengambil-alihan bernilai mencapai RM105 juta berkenaan, Media Prima menambah sejumlah penerbitan dibawah mereka, termasuk ViralCham, Rojaklah, OhBulan, JuiceOnline, SirapLimau, KongsiResipi, MyResipi, Says, 8Share dan juga Klips.

Langkah ini terus mengukuhkan kedudukan Media Prima dalam arena digital, dan membolehkan mereka mempunyai angka kunjungan web yang sangat tinggi di Malaysia.

Dengan ini juga, ia akan membolehkan Media Prima Digital untuk menyasarkan pendapatan melalui pengiklanan digital, memandangkan mereka mempunyai angka kunjungan ketiga tertinggi selepas Google dan Facebook di Malaysia.

Kita mungkin akan dapat melihat beberapa perubahan pada laman-laman berkenaan mula dilakukan pihak Media Prima Digital selepas ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wdBYHd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.