Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perlukan Lebih Banyak Data? Celcom FIRST Platinum Plus Menawarkan 100GB Data Pada Harga RM 188 Sebulan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perlukan Lebih Banyak Data? Celcom FIRST Platinum Plus Menawarkan 100GB Data Pada Harga RM 188 Sebulan

Sejajar dengan kemajuan teknologi, perlunya untuk kita memiliki data internet yang bukan sahaja laju, malah dengan kuota data yang cukup tinggi. Gaya hidup masa kini membolehkan anda menonton video HD dimana jua anda berada. Baru-baru ini Celcom telah mengemaskini pelan pascabayar mereka, dan menambah dua pelan iaitu FIRST Gold Supreme an juga FIRST Platinum Plus.

FIRST Gold Supreme – Tawaran Kelas Pertengahan Dengan Kuota Data 50GB.

Jika pada sebelum ini anda melanggan FIRST Gold Plus namun ia tidak mencukupi mengikut corak penggunaan anda, anda boleh menaiktaraf pelan anda kepada FIRST Gold Supreme. Pada bayaran bulanan sebanyak RM 128, anda boleh menerima kuota 50GB Internet yang terbahagi kepada 25GB pada hari bekerja sementara 25GB untuk hari minggu. Lebih dari itu, anda turut menerima kuota tambahan 25GB untuk penggunaan Video Walla, membolehkan anda menonton video dan menstrim kandungan menarik.

FIRST Platinum Plus – 100GB Data Tersedia Hanya Pada Harga RM 188

Tidak banyak syarikat telekomunikasi yang menawarkan pelan pada harga sebegini. Pada langganan bulanan berharga RM 188, pengguna akan menerima 100GB kuota data. Pada kapasiti ini, kuota data yang dimiliki pengguna sangat banyak. Bahkan bagi sebarang penggunaan Video Walla, kuota data berasingan disediakan iaitu sebanyak 100GB. Menerusi tawaran ini, anda sudah pasti boleh menonton YouTube, iflix, Netflix dan pelbagai lagi dimana sahaja anda berada tanpa perlu risau akan had data.

Untuk kedua-dua tawaran terbaru ini, ia sekaligus menjumlahkan lima tawaran pelan pascabayar Celcom FIRST yang tersedia buat pelanggan. Kesemua pelan ini turut menerima perkhidmatan Yonder Music tanpa had, serta penggunaan aplikasi WhatsApp & WeChat yang tidak menggunakan sebarang kuota data. Pengguna juga boleh melakukan panggilan tanpa had ke semua rangkaian manakala bagi SMS, hanya pelanggan FIRST Platinum dan juga FIRST Platinum Plus yang menerimanya secara percuma. Bagi pelan yang lain, caj 20 sen per SMS dikenakan.

Untuk masa yang terhad, mereka yang mendaftar pelan pascabayar dalam pilihan FIRST Gold Plus, FIRST Gold Supreme, FIRST Platinum dan juga FIRST Platinum Plus, anda bakal menerima telefon percuma seperti yang tersenarai dibawah, selagi stok masih ada.

  1. Samsung Galaxy J2 Prime
  2. Samsung Galaxy J1
  3. Samsung Galaxy J3 Pro
  4. Samsung Galaxy J3
  5. Samsung Galaxy J5
  6. Samsung Galaxy J7 Pro
  7. Huawei Y6 II
  8. Huawei P10 Lite
  9. Huawei P10
  10. Vivo V5s
  11. Xiaomi Redmi Note 4
  12. Oppo A77
  13. Oppo A57
  14. iPhone 6 32gb

Tukarlah kepada: Pelan Pascabayar Celcom FIRST

Penafian: Advertorial dari Celcom





✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wIQNVe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.