Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Tak Tahu Di Mana Penghujung Hubungan Ini” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Tak Tahu Di Mana Penghujung Hubungan Ini”

Menyedari ramai yang tidak merestui ‘hubungan rapat’ diantara dirinya dan Shahir dek kontroversi yang berpanjangan, Erra Fazira minta peminat doakan yang terbaik buatnya. Dalam masa sama, Erra menyerahkan soal jodoh pada ketentuan takdir yang dirinya sendiri tidak tahu dimana penghujungnya.

BACA: Kontroversi Tak Gugat Cinta Shahir Dan Erra Fazira

“Apa saya boleh katakan, doakan yang terbaik buat saya. Mungkin sekarang kita nampak seseorang itu banyak masalah, tetapi di penghujungnya mungkin dia lebih baik daripada mereka yang tidak punya masalah hari ini”

Tambah Erra, orang luar senang mempertikaikan keputusannya yang masih meneruskan hubungan rapat dengan Shahir tetapi hanya dirinya yang melalui kehidupan itu lebih mengetahui segalanya.

“Saya dengar dan hargai semua nasihat yang diberikan, dalam masa yang sama, saya minta Allah SWT agar diberikan petunjuk serta dipermudahkan perjalanan. Orang cakap saya sepatutnya kahwin dengan orang seperti ini, seperti itu. Senanglah hidup jika situasinya begitu”

Terdahulu ada gosip liar mengatakan pasangan itu bakal berkahwin pada Mac depan, bagaimanapun Erra menafikan dakwaan tersebut dan meminta agar berhenti bertanyakan soal peribadi mengenai Shahir kepadanya lagi.

“Tetapi kehidupan tidak semudah kita bercakap. Ini cabaran dalam hidup saya dan saya hanya mampu berdoa agar diberikan yang terbaik. Tiada perancangan kahwin buat masa ini. Tahun ini, perancangan saya ialah fokus kepada kerja,” jelasnya di sidang media semalam. (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2AVfFHt

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.