Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kemaluan Seorang Lelaki Dijangkiti Parasit Selepas Cari ‘Kepuasan’ Guna Perut Ikan Laut Dalam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kemaluan Seorang Lelaki Dijangkiti Parasit Selepas Cari ‘Kepuasan’ Guna Perut Ikan Laut Dalam

Seorang lelaki terpaksa menanggung derita jangkitan parasit pada zakarnya. Lelaki warga Jepun itu mendakwa dia menderita akibat jangkitan pundi kencing yang amat menyakitkan selepas perbuatan ‘di luar tabii’ tersebut, walaupun setelah membersihkan organ ikan mentah itu berkali-kali.

Pengalamannya itu dimuatnaik lelaki itu di papan buletin atas talian popular Jepun, 2channel atau lebih dikenali sebagai ‘2ch’, termasuk gambar yang dimuat naiknya menunjukkan isi perut ikan itu yang dipakainya seperti sarung tangan. Ikan yang digunakan adalah, Ikan Pemancing atau Anglerfish yang merupakan ikan pemangsa yang ditemui di laut dalam.

Tanpa mendedahkan identitinya, lelaki itu mendakwa tindakannya itu didorong oleh rasa ingin tahu bagaimana beronani menggunakan isi perut ikan.

Dia menceritakan bagaimana dia membasmi kuman menggunakan garam dan etanol, selain mengulangi proses itu sebanyak lima kali untuk menyahkuman organ ikan berkenaan. Bagaimanapun, dalam status selanjutnya, dia menjelaskan dia kemudian mengalami kesakitan yang teruk pada bahagian kemaluannya dan segera mendapatkan rawatan di hospital.

Doktor mendiagnosis lelaki tersebut dengan urethritis atau keradangan pada saluran pundi kencingnya sebelum memberikan rawatan antibiotik untuk melawan jangkitan parasit.

Ikan anglerfish atau lebih dikenali dengan gelaran Iblis Laut Hitam mempunyai ‘antena’ di kepalanya yang berbentuk seperti joran pancing dan bola bercahaya di hujungnya.

Sumber: Mirror, AP

The post Kemaluan Seorang Lelaki Dijangkiti Parasit Selepas Cari ‘Kepuasan’ Guna Perut Ikan Laut Dalam appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ozJn1j

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.