Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pergi Gym Tanda Anda Seorang Gay? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pergi Gym Tanda Anda Seorang Gay?

Baru-baru ini, satu akhbar Malaysia telah menerbitkan satu senarai semakan gay dalam terbitan mereka yang menjadi perbualan hangat media di media sosial. Senarai tersebut memasukkan beberapa perkara seperti menjadi ahli gim atau menyimpan janggut adalah satu tanda seorang lelaki itu homoseksual.

Senarai tersebut turut memaparkan satu artikel ulama Islam, Hanafiah Malik berkaitan kebangkitan homoseksual, yang dianggap umat Islam sebagai berdosa.

“Mereka suka pergi ke gim tetapi bukan untuk bersenam, tetapi untuk memikat lelaki lain,” antara yang tertulis dalam senarai. Gemar menyimpan janggut, menggunakan pakaian berjenama dan mata mereka bersinar apabila melihat seorang lelaki kacak.

Sementara itu, memeluk, memegang tangan, bersendirian dan bercakap tentang lelaki, adalah cara yang pasti untuk mengatakan seseorang adalah seorang lesbian, menurut senarai itu.

Golongan LGBT, dilihat sebagai satu ancaman di Malaysia. Hanafiah Malik, turut memberitahu bahawa perkara ini perlu dibanteras dengan kadar segera untuk menghentikan “peningkatan” golongan homoseksual.

Hanafiah Malik juga menyatakan bahawa “khunsa,” atau hermaphrodites, harus menjalani pembedahan untuk membuang salah satu set alat kelamin mereka.

Walau bagaimanapun, artikel tersebut tidak dipersetujui oleh semua orang. Arwind Kumar, salah seorang youtuber popular di Malaysia, mengupas perihal artikel tersebut.

“Saya kenal ramai paderi, saya kenal ramai ustaz [ulama Islam], saya tahu ramai orang yang beragama suka simpan janggut. Adakah anda cuba mengatakan bahawa mereka adalah ini gay? Betapa bodohnya isi seluruh artikel ini,” katanya.

“Jika anda benar-benar mahu mendidik masyarakat, jelaskan kepada mereka ciri-ciri pedofil, pencabul, pembunuh, penculik, orang yang sebetulnya membahayakan nyawa orang lain. Bagaimanakah pula golongan gay boleh membahayakan nyawa anda?”

Sumber: RT

The post Pergi Gym Tanda Anda Seorang Gay? appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2oIQHGZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.