Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perkara Yang Diperhatikan Lelaki Pada Perempuan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perkara Yang Diperhatikan Lelaki Pada Perempuan

Wanita semestinya sudah terbiasa mencantikkan diri dengan alat solekan dan juga pakaian. Sebelum anda keluar rumah, anda harus kelihatan sehebat mungkin untuk memuaskan diri anda dan juga untuk menarik perhatian jantina yang bertentangan.

Apabila anda menyukai seseorang, anda juga mahu kelihatan lebih cantik untuk mendapatkan perhatiannya. Walau bagaimanapun, dia tetap juga tidak menyukai anda.

Wajah dan penampilan yang cantik dapat menarik perhatian lelaki. Ada beberapa perkara lain yang membuat lelaki jatuh cinta dengan anda. Malah ada lelaki yang lebih suka wanita dengan kecantikkan semulajadi, kerana mereka merasakan keindahan semulajadi mereka lebih terserlah. Sebenarnya selain wajah yang cantik, apa lagi yang dilihat lelaki? Baca perkongsian aliffchannel.com berikut ini.

Selain Paras Rupa Wanita Apa Juga Yang Diperhatikan Oleh Lelaki

Watak

Wanita mempunyai imej yang dipamerkan secara terbuka dan berpersonaliti. Lelaki tidak suka jika ada yang berpura-pura disukai oleh lelaki. Malah anda akan dianggap palsu olehnya. Mereka suka jika anda selesa dengan pakaian yang anda gunakan, memancarkan lagi keperibadian anda. Jika anda tomboy dan tidak suka solek, anda tidak perlu memaksa diri anda untuk muncul feminin secara tiba-tiba.

Menghargai dirinya

Jangan mengharapkan anda dihargai oleh lelaki, jika anda tidak menghormati diri anda. Hidup dalam era digital, media sosial telah menjadi seperti resume bagi lelaki apabila melihat anda. Apa yang anda lakukan, siapa rakan anda, di mana anda pergi, akan mencerminkan anda. Bagi lelaki, dia lebih suka lelaki yang mempunyai kawan pintar dan mempunyai keperibadian merendah diri daripada wanita popular yang sering berjalan-jalan.

Kasih sayang

Sama seperti wanita, lelaki juga memerlukan sentuhan kasih sayang. Bukan sahaja anda yang memerlukan perhatian, lelaki juga memerlukannya seperti anda. Setiap sekarang dan kemudian cuba bertanya bagaimana hari-harinya di kampus atau di tempat kerja, jangan hanya mengadu tentang betapa sukarnya hari anda.

Tahap kepintaran

Ya, lelaki sangat suka pada wanita pintar. Pandai bukan hanya kecerdasan akademik, tetapi permulaan dalam membuka perbualan dan mengekalkan perbualan dapat berjalan dengan menarik. Akan ditambah jika anda dan dia mempunyai topik kegemaran yang sama, jadi anda boleh membincangkan sesuatu yang lebih mendalam. Menurut lelak, wanita yang mengetahui banyak topik dianggap pintar, sehingga memiliki kekuatan tersendiri.

Berkeyakinan diri

Tiada yang lebih seksi daripada seorang wanita yang mempunyai keyakinan diri. Sekiranya anda mempunyai kekurangan pada diri sendiri dan berkeyakinan, anda sudah mempunyai keyakinan yang sebenar. Percayalah dengan apa sahaja pakaian yang anda gunakan selagi anda selesa dan suka. Malah, orang lain tidak akan mengetahui kelemahan anda jika anda yakin dengan diri anda dan keperibadian anda.

Penutup kata, tidak perlu risau kerana lelaki yang tepat akan muncul jua untuk anda pada masa yang sesuai.

The post Perkara Yang Diperhatikan Lelaki Pada Perempuan appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qzSOyS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.