Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Terima Elaun RM8,000 Setiap Bulan & Tinggal Di Rumah Mewah RM26 Juta.” Ronaldinho Bakal Mengahwini 2 Teman Wanita Pada Waktu Serentak.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Terima Elaun RM8,000 Setiap Bulan & Tinggal Di Rumah Mewah RM26 Juta.” Ronaldinho Bakal Mengahwini 2 Teman Wanita Pada Waktu Serentak..



LEGENDA bola sepak Ronaldinho akan mengahwini dua wanita pada waktu serentak, menurut laporan media di Brazil.

Bintang terkemuka itu dilaporkan akan melangsungkan upacara perkahwinan pada Ogos bersama sepasang tunangnya, Priscilla Coelho dan Beatriz Souza.


Dua wanita itu dikhabarkan hidup harmoni bersama bekas pemain Barcelona itu sejak Disember di kediaman mewahnya yang bernilai RM26 juta di Rio de Janeiro.

Ronaldinho mula menjalinkan hubungan dengan Beatriz pada 2016, namun meneruskan hubungannya dengan Priscilla yang sudah terjalin beberapa tahun sebelumnya.

Ronaldinho dan kedua-dua kekasihnya.

Menurut beberapa laporan, kedua-dua kekasihnya menerima elaun hampir RM8,000 sebulan daripada pemain itu untuk berbelanja.

Ronaldinho turut dilaporkan memberikan kedua-dua wanita itu hadiah yang sama, termasuk membelikan wangian serupa ketika mereka bercuti ke luar negara bersama-sama.


Bekas Pemain Terbaik Dunia itu melamar mereka pada Januari tahun lalu dan memberikan kedua-duanya cincin pertunangan, menurut laporan media Brazil.

Image result for Ronaldinho 'set to marry two women

Ronaldinho akan mengahwini kekasih-kekasihnya dalam acara tertutup di Kondominium Santa Monica di Barra da Tijuca, Rio. - Mirror UK



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Lq9jpM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.