Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) ‘Cekik Leher Pelajar Dan Baling Ke Lantai.’Guru Digantung Kerja Mencederakan Murid.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) ‘Cekik Leher Pelajar Dan Baling Ke Lantai.’Guru Digantung Kerja Mencederakan Murid..



CHINA- Melampau, Video seorang guru sekolah rendah di China dilihat menarik seorang pelajar dan membalingnya ke arah lantai padang sekolah sekaligus menimbulkan kemarahan netizen selepas rakaman tersebut tular di laman media sosial.


Guru kejam itu dipercayai mahu menghukum pelajar terbabit kerana melakukan kesalahan di sebuah sekolah rendah di daerah Jingyuan.


Guru itu telah digantung daripada meneruskan pengajarannya dan pihak sekolah masih menyiasat kes tersebut.

Rakaman CCTV dibawah menunjukkan guru yang memakai topi besbol warna putih, menjerit ke arah seorang pelajar dari deretan murid yang sedang melakukan aktiviti pagi di padang sekolah.


Dia kemudian tiba-tiba mengangkat pelajar itu ke udara dengan lehernya, kemudia melemparkannya ke lantai padang dihadapan rakan sekelas yang lain.

Media tempatan melaporkan bahawa pelajar tersebut mengalami kecederaan kecil termasuk berdarah hidung.


Pelajar tersebut telah dibawa ke hospital dan pihak sekolah juga telah memohon maaf kepada keluarga pelajar.


“Pelajar berkemungkinan besar melakukan sesuatu yang tidak sepatutnya.”

“Tapi, sebagai guru, mereka dibenarkan menjadi tegas tapi tidak boleh melebihi batas. Mereka tidak boleh terlalu kasar dengan pelajar.”DailyMail

VIDEO:



✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2yXK8c5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.