Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cara Mudah Borong China Online Dari Rumah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cara Mudah Borong China Online Dari Rumah

Cara Mudah Borong China Online Dari Rumah - Assalamualaikum dan Hai apa khabar semua. Entri saya kali ini masih berkisar tentang cara borong barang dari china. Mengapa saya masih bercerita tentang topik ini sebab saya rasa kat luar sana masih ramai yang belum tahu cara mudah borong china online.


Harap-harap anda yang dah tahu bolehlah kongsikan kepada mereka di luar sana tentang topik ini ye. Kongsikan entri ini supaya lebih ramai yang tahu bagaimana untuk borong barang china tanpa perlu ke china.

borong china online dari rumah
Borong China Online dari Rumah

Cukup mudah sahaja borong barang dari china. Itu kata-kata bagi orang yang dah mahir tentang borong barang china. Sebab apa? Sebab mereka ada ilmu yang betul. Hanya duduk di depan komputer dengan sambungan internet mereka boleh untung besar dengan bisnes borong dari china.


Tapi bagaimana pula bagi mereka yang tak tahu atau takde kepakaran untuk borong barang dari china. Jawapannya mudah sahaja iaitu ILMU.


Kat mana nak dapatkan ilmu? Yang tu anda kena banyak membaca dan belajar atau cari mana-mana panduan atau sifu dan buat sampai berjaya.


Dengan adanya ilmu anda boleh jimat sebab anda boleh borong barangan dari china tanpa perlu ke china. Boleh jimat duit tiket, kos pengangkutan, sewa hotel, duit makan minum dan sebagainya. Cukup sahaja beli barang china secara online di website yang saya nyatakan di bawah.


Untuk kegunaan peribadi atau sendiri atau jumlah yang kecil anda boleh beli barang dari china melalui website Lazada dan juga Shopee. Tapi tak semestinya barangan yang anda mahukan tu ada di Lazada dan juga Shopee.


Saya juga pernah membeli barang dari china melalui website Lazada dan Shopee. Tapi untuk kegunaan sendiri sahaja dan itupun kalau barangan yang saya nak beli ada di website tersebut.


Bagi anda yang nak beli barang dari china secara borong untuk dijual, saya galakkan anda gunakan website di bawah :


1) Taobao.com

2) 1688.com


Anda boleh gunakan kedua-dua website tersebut. Walaupun dalam bahasa cina anda jangan panik gunakan google translate pada pelayar atau browser yang anda gunakan untuk tukar ke bahasa inggeris. Kedua-dua website ni untuk pemborong dapatkan barang dari lubuk supplier dari china.


Tapi bagi anda yang masih peringkat awal yang baru nak berjinak dengan bisnes borong barang dari china, saya galakkan anda gunakan website Taobao kerana lebih mudah dan anda bolehlah beli dengan kuantiti yang kecil.


Bila dah expert dan mahir barulah anda boleh cuba gunakan website 1688 sebab harga yang jauh lebih murah dan jenis produk yang banyak. Tapi kat website 1688 ni anda kena beli bilangan unit barang mengikut syarat yang telah ditetapkan. Untuk memudahkan anda faham boleh baca Panduan 1688.


Apa yang saya nak fokuskan kat sini adalah Borong barang dari china di Taobao. Taobao adalah milik syarikat Alibaba. Ia sesuai bagi anda yang baru nak belajar memborong barang dari china secara online.


Barang di Taobao yang murah dan jugak tiada syarat minima bilangan unit barang yang perlu dibeli menjadikan website ini digemari pemborong barang china. Anda juga boleh mula borong barang dari china dari rumah melalui website Taobao.

Apa yang anda kena tahu adalah :

1) Cara mencari produk yang confirm laku keras di Taobao

2) Produk yang anda perlu elakkan

3) Langkah membuat pembelian

4) Cara elakkan barang kena tahan Kastam dan barang tak sampai

5) Cara nak jual produk yang diborong


Tapi anda tak perlu risau sebab ada caranya. Anda mesti ada ILMU. Kalau anda nak tahu ini web rahsia yang dijadikan rujukan kepada mereka yang memborong di Taobao. Jom sama-sama godek website Panduan Rahsia Taobao ini.

Panduan Import Barang Dari China Secara Online

Buat anda yang baru pertama kali beli barang online dari china saya memang galakkan anda beli di Taobao.com. Tengok reaksi mereka yang dah berjaya borong barang china online dari rumah menggunakan website Panduan Rahsia Taobao.

borong-china-online-dari-rumah
Borong China Online dari Rumah

borong-china-online-dari-rumah
Borong China Online dari Rumah

Kenapa saya mengajak anda baca Panduan Rahsia Taobao? Sebab ia adalah rujukan yang pada saya mudah untuk difahami. Sesuai untuk mereka yang tiada bajet atau kesuntukan masa untuk pergi ke mana-mana seminar borong barang china.


Panduan Rahsia Taobao sesuai untuk mereka yang baru nak belajar borong barang dari china dari rumah. Tambahan pula yang beri penerangan dan tunjuk ajar tu adalah penulis yang memang terlibat dengan borong barang dari china. Siapa tak kenal saudara Nigel Ong kan?


Panduan Rahsia Taobao dihasilkan berdasarkan pengalaman beliau sepanjang terlibat dengan borong barang dari china. Beliau cuma buat tempahan barang dari china secara online dari rumah. Yang bagi saya memang sesuai untuk anda yang nak berjinak dengan bisnes borong.


Paling best selain penerangan dalam bentuk Ebook, anda juga boleh belajar melalui video tutorial yang telah beliau hasilkan yang sangat mudah untuk difahami. Group support juga disediakan dan anda boleh tanya terus beliau di group tersebut.

borong china online dari rumah
Borong China Online dari Rumah

borong china online dari rumah
Borong China Online dari Rumah

Secara jujurnya saya juga tidak mempunyai bajet yang tinggi dan kekangan masa untuk ke china . Saya lebih memilih untuk beli barang china online dari rumah. Sebab saya nak cara yang cepat, mudah serta jimat dan memang saya akan gunakan website Taobao untuk buat tempahan.


Macam mana pula dengan anda? Dah sedia untuk memborong di Taobao? Saya harap selepas anda membaca Panduan Rahsia Taobao anda lebih terinspirasi untuk memborong barang dari china. Jom sama-sama belajar melalui Panduan Rahsia Taobao.





✍ Sumber Pautan : ☕ Blog Azzahairi

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2NPh1yD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.